Jeres nytårs forsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor11 skriver:

At holde budgettet 100% og sætte et fast beløb på opsparingen HVER måned.

synes vi har været for slatne det sidste halve år og der har konstant været undskyldninger for at bruge penge i stedet for at sætte til side  og madkontoen har jeg spædet op næsten hver måned selvom jeg VED det ikk er nødvendigt hvis vi tager os sammen.

og klasikeren, skal smide 4-5kg  Haha

Jeg overvejer også seriøst om vi ik ska prøve at lave et mad buget i det nye år! 

Og ja hvem vil ik gerne lige tabe ca 5 kg? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Ja man ska huske sig selv, ellers ka man ik være noget for andre!! 

Er sikker på at du nok ska fortsætte den gode stil, med dit flotte vægttab! Og håber at det nye år, vil bringe dig rigtig meget lykke, det fortjener du efter det her år! Vh stine

Det skal man nemlig!

Tusind tak, det var sødt sagt!

Anmeld

15. december 2013

M (:

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Mit mål er at holde mit vægttab og at fortsætte med at træne; så målet er vel at blive fit-mama 2014!  

Derudover vil jeg kæmpe med næb og kløer for at finde drømmejobbet - vil ikke aflevere min søn i institution hver dag, for at passe et arbejde jeg ikke er glad for.. 

Anmeld

15. december 2013

Hasselnødden

StineW79 skriver:

Ja har i et nytårs forsæt, som i vil gennemføre i det nye år? Hvis ja, hvad er det så?

Hvis nej, så hvorfor ik?

Vores for det nye år, hedder ingen MC D i år 2014! Endelig ik fordi vi får det ret tit, men når vi får det, så er det bare så dyrt, og maden er jo i bund og grund skod... 

Og som kærsten lige satte det op i dag, så koster et familie måltid det halve af det vi ska betale for vores nye bil pr mdr, og helt ærlig, så vil jeg heller smide 500 kr efter vores billån

Nej, finder det for plat. Ganske enkelt.

Anmeld

15. december 2013

Mettefpigen

Starte på træning!!!
Arbejde 100% på min depression!
Få en ordentlig hverdag med bassen!
Og det sidste er ikke et nytårsforsæt men et ønske som er at jeg håber at 2014 er vores år...siden 2011 har det bare været lort så håber min mor får afsluttet hendes kapitel og kan komme videre i hendes liv og at Lukas og jeg får styr på vores :-)

Anmeld

15. december 2013

Lykke:)

StineW79 skriver:

Ja syntes også at det lyder rigtig fornuftig! Og nu glædet jeg mig bare vildt meget til at få min nye bil d 20!

He Hé jeg mangler endelig ik at tabe graviditets kg, men ku godt tænke mig at få min gamle facon tilbage! Vh stine

Dét kan jeg godt forstå!

Dét vil jeg også gerne! Så det er målet

Anmeld

15. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har et:
I den her graviditet må jeg ikke tage 26kg på. Jeg SKAL holde mig til sund mad.
Indtil videre går det den gale vej haha 

jeg er lidtnysgerrig. Hvad koster et familiemåltid. Kan ikke så godt lide mc D mad, så ved ikke lige hvad deres priser er. Men det lyder da vildt. 

Anmeld

15. december 2013

Pcokate

StineW79 skriver:

Ja han ska da vist på smiley kursus!! 

Det er i hvert fald dejligt, at ku se dem der betyder noget for en mere. Rigtig godt ønske for det nye år!! Vh stine

Ja Hehe det skal han

og ja de bliver tit glemt (pånær i hjertet) når udd, job, barn, hjem m.m skal passes... :/

Tak og i lige måde

Anmeld

16. december 2013

Flødebollen

StineW79 skriver:

Hvis nej, så hvorfor ik?

Få tabt mig de kilo, der skal til, før vi kan komme i behandling og forhåbentlig få vores ønskebarn. 

Komme helt ud af min antidepressive medicin. Kører pt. På halv dosis, så er i forvejen ret stolt af mig selv. 

Blive bedre til at overholde madplanen/væsentlig mindre junk!

have det perfekte bryllup den 17. Maj

husk altid på de mange gode og lyseøjeblikke! Glasset er altid halvfyldt. 

Mærk glæde HVER dag

-regner generelt med, at 2014 bliver et godt år for mig, mine venner og min familie. 

Anmeld

16. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
wamse skriver:

Jeg skal fortsætte med at tabe mig - har tabt mig 13 kg på 2 mdr nu

Så skal jeg fortsætte den gode måde, som jeg er begyndt at behandle mig selv på, med en meget større værdighed overfor mig som menneske, hvilket 100% smitter af på min rolle som mor.

Jeg vil fortsætte med at holde fokus på lyspunkterne i vores liv, de små glæder frem for at lade mig æde af forhindringerne

13kg er da vildt flot! 

man ska nemlig være god ved sig selv, før man ka være god ved andre!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.