Twinkle little star skriver:
Det tror jeg faktisk at de godt kan gøre ja..!
det er bestemt ikke til barnets behov, lige pludselig at få en fremmed mand ind i hendes liv, der skal lege far med hende, kun fordi han har fået en kæreste det tilfædigvis har et barn!
barnet har muligvis en pap far, som vil hende alt, det sure med det søde
Hans grundlag er tyndt, umodent og ansvarsløs overfor den lille pige!
Jeg mener klart at har man ikke set sit barn i et år, så er det ikke til barnets behov mere at få samvær!
Der må være en grænse for hvor mange gange man må svigte et barn!
Jamen har har jo aldrig sviget hende. og hvorfor forventer alle at han bare skrider fra hende igen? hvorfor kan folk ikke ændre sig??
Der er da en solskinshistorie herinde, hvor pigen var 6år og moren kontaktede faren, og intet svigt det.
Ja han tog måske en forkert beslutning den gang, eller måske en god en, han kunne ikke klare at være far, og kunne have svigtet hende endnu mere, fordi han ikke kunne klare det, i stedet for valgte han ikke at se hende, men nu kan han mærke at han kan klare det og vil gerne have kontakt med sin datter.
han er jo hverken kriminel eller psykopat, han var en ung mand der tog et valg for 4år siden, som han nu fortryder.. Pigen er 4år, og kan få et forhold til den mand der faktisk er hendes far, i stedet for at hun kommer om 14år og finder ud af at hun aldrig lærte sin far at kende, fordi hendes mor var sur.
jeg kender da også en dreng, hvor hans far var en KÆMPE idiot og det gik ud over drengen, men han har da et super forhold til sin far i dag, som godt kunne se at det han gjorde var dumt.
hvorfor skal han dømmes fordi han tog et forkert valg?
Og nej pigen er ikke et legetøj, det ved vi godt, men så længe at faren ikke er til fare for barnet, synes jeg da hun skal have chancen. Hvorfor har pigen ingen mening i det?