baby012 skriver:
Så du mener at min søster stadig går rundt på en løgn?
Hun fik afvide hvem hendes far var i en meget sen alder, og det var i forbindelse med at hendes "nye far" ville adoptere hende.
Hun havde et par spørgsmål, hvorfor ville han ikke have mig? Og har han fået børn siden. Der blev svaret på begge dele. da han så blev omtalt som hendes rigtige far blev hun vred.. Hun sagde at den mand aldrig havde været hendes far, og aldrig ville blive det!
Afoptionen blev gennemført efter begge parters ønske.
Jeg mener ikke at bio har været min søsters far på noget tidspunkt i dette. Den titel fortjener han simpelt ikke.
Hun føler sig beskyttet fra den sandhed om at hendes far ønskede hun havde været en klat på lagnet. Hun havde vokset op i en kerne familie. Hun manglede aldrig noget.
nogen gange lyver man overfor ens børn, for at beskytte dem. Min mor er ateist. Men da jeg mistede kære, så fortalte hun mig om at de kom i himlen, og stadig var med os. Hun løj om julemanden, nisser, og tabdfeen. Nogen gange, er løgnen bare bedere end sandheden, og det vurdere man ko ud fra hvad man mener et barn kan rumme . Og hvornår.
Ja hun har faktisk gået rundt på en løgn, fordi at hun har fået afvide at en mand er hendes far, men så finder hun ud af at det er løgn. hvad ville du ellers kalde det?
han har jo heller ikke ville have noget med hende at gøre overhovedet, det vil den her mand jo gerne. han vil gerne være en del af sin datters liv.
så fordi din søster reagerede på den måde, mener du at alle vil reagere sådan? jeg har da hørt solskinshistorier om folk der først fandt ud af sandheden som voksne, men ja, de var vokset op med en anden mand som far, men nu havde de så to fædre.
folk reagerer forskelligt... din søster fik det afvide sent i livet, hvad hvis hun havde fået det afvide tidligere, kunne det have været anderledes?? Måske, men det ved vi ikke.
men hvis din mor nu ikke havde løjet om ham, så var det jo ikke kommet som et chok(og nej ikke at han ønskede at hun var en klat på et lagn)
og at sammeligne det med julemanden og tandfeen.. Nej, det er bare ikke det samme.
mine brødres mor var en kæmpe idiot, der opgav sine drenge, så de er vokset op med min mor, men de har tilgivet hende for det hun har gjort(ikke set hinanden i omkring 25år)
Ikke alt ender dårligt, der er også mange glædes historier, bare fordi man hører en dårlig, er de ikke alle dårlige.