A&F skriver:
De er i vores land skriver du , hvad med danske muslimer? De eksisterer jo også. ? Er ikke tilhænger af at ændre på julen. Jeg laver andre ting med mit barn til den tid i stedet 
måske lidt hurtigt skrevet, men jeg var lidt over mig selv da jeg skrev det. men bare fordi at over halvdelen af klassen ikke er danske, synes jeg det er forkert at samlerne skal fjernes, så kan den del af klassen lave noget andet, mens dem der gerne vil i kirke og synge samler, kan få lov til det og så er der ingen der gør noget de ikke vil.. svære er det ikke.
jeg er heller ikke kristen, men jeg sidder da pænt stille og lytter når jeg er frivillig i kirken, fordi det er respekt for dem der snakker.
ja, jeg ved godt at der er mange der er flygtet hertil og ikke kan tage tilbage, men jeg kan ikke se hvorfor det skal gøre at vi skal ændre vores traditioner..
så man som jeg skrev tidligere, del eleverne op, så alle bliver glad og ingen traditioner bliver ødelagt. for alle har ret til deres relgion, men det skal ikke gå udover andre.
i sverige, må man ikke være klædt ud som honningkagemand i en parade, fordi den er brun og det er racisme.
men hvad må vi snart i det land vi lever i.
vi skal passe på alt hvad vi gør, for ikke at træde nogle over tæerne.
jeg vil have lov til fremtidige børn, skal have lov til at kunne synge sange, som de jo ikke ser som noget forkert.. det er jo bare en sang de kender som en julesang. og det er jo gamle kærlige sange, der fortæller om en tro som mange går rundt med. de tre vise mænd var tre nationalitet, der sammen drager ud for at finde et specielt barn.
Hvorfor skal børn ikke have lov til at synge sange de elsker? Der er da meget værre sange der bliver sunget, men nej, lad os fjerne de sange så mange elsker..
vi lever alle i det samme land, og vi har forskellig tro, og det skal vi sku respektere og ikke ødelægge det for hinanden. det er sku da derfor at vi er så sure på indvandrer, når vi skal vise så meget hensyn til dem. intet svinkød, ingen julesange. hvor er det danske henne? det forsvinder. skal vi så også fjerne flæskestegen??
jeg har intet imod indvandrer, jeg kender den sødeste og dejligste familie, der er kommet hertil uden familie og ikke kan tage tilbage, deres børn er født her og har danske navne og deltager i vores julefest, og er åben for ting.
jeg er vokset op med at alle skal respekteres, men det er ikke let når det går ud over noget, der betyder meget for danskerne.
så hvis det er vigtigt for muslimer, at deres børn ikke er med til danskesalmer og julefest, så må de selv komme med en løsning, så det ikke går udover de danske børn, der jo ikke forstår hvorfor de lige pludselig ikke må det de plejer til jul.. lad nu vær med at straffe vores kære små.
guuuud det blev langt.