Anonym skriver:
http://www.bt.dk/danmark/skoler-aendrer-julen-af-hensyn-til-muslimer
Personligt syntes jeg, at der bliver taget AL for megen hensyn! Julen er en stor tradition i DK, og desuden en vigtig rolle i den kristne tro. Hvad mener I?
Er ano af personlige årsager som ikke skal diskuteres. 
Jeg synes, I er mange, der mangler indsigt.
Langt de fleste udlændige har altså ikke selv "valgt" lige at flytte til "vores" land - de er flygtet pga. krig og umenneskelige levevilkår. De var sgu nok blevet hjemme, hvis de havde haft mulighed for det.
Bliver der taget for meget hensyn? Tja, det handler jo nok om skoler, hvor den største procentdel af eleverne har en anden etnisk baggrund end dansk. Hvilken mening skulle det give, at de skulle sidde med foldede hænder og synge samtlige vers af "et barn er født i Bethlehem"? FYI så er den altså kæmpelang! Det ville jeg da personligt ikke byde nogle børn overhovedet. :-P
Jeg synes generelt, at danskerne pludselig bliver MEGET kristne og traditionsbevidste, når det handler om udlændingedebatter. Og pak det nu sammen :-) Hvis vi åbner lidt mere op, gør "de fremmede" det måske også :-)
Og hvis ikke man har lyst til dét, kan man da stemme DF og spise sin flæskesteg i fred. Der skal jo være plads til alle...
Anmeld