Hvor meget slik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2013

TNBC

MetteT skriver:

Syns også 30,- lyder af meget til den alder.. Men det afhænger også af prisen pr 100g.. Over i "vores" brugs koster det kun 5,95 og så syns jeg det er VIRKELIG meget... Min datter på snart 5 plejer at blande for omkring 8 kr..

et sted hos mig, er det 9.95 og andet sted 12(mener jeg), så der er lidt forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2013

Laulund87

ALT for meget synes jeg

Maria får lov til selv at blande og jeg stopper hende når der er for 6-7 kr. Det er ikke hver fredag vi gør det og hun har det hele weekenden

Anmeld

1. november 2013

lineog4

Synes nu hurtigt de kan løbe op - koster 10 kr for 100 g. Det er sjældent de selv får lov at blande for det meste køber vi nogen poser haribo eller budget fra Føtex - 2 poser til hele familien. Men får de endelig lov at blande så kan det sagtens blive 20-30 K - problemet er bare ingen af dem spiser det og så sidder skraldespanden (læs mig) og guffer resten.....

og i aften har de været til lysfest og gået trick or treat og fået en smule i deres poser og det er nok for dem

Anmeld

1. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

I dag har thea på 5 år nok også købt slik for ca 30 kr, men så er der også slik til flere uger ( med mindre mor og far ryger i det &nbsp 

Hun har indtil nu spist en stor vingummi og et par stykker blandet, og er nu gået kold i det. Hun er ik den store slik spiser, så her rækker det langt!! 

For mig ville det være noget helt andet, hvis jeg vidste at hun sagtens ku æde for 30 kr slik, for så ville det også blive sådan at det var mig der blandet!! Vh stine

Anmeld

1. november 2013

Faith

MetteT skriver:

Syns også 30,- lyder af meget til den alder.. Men det afhænger også af prisen pr 100g.. Over i "vores" brugs koster det kun 5,95 og så syns jeg det er VIRKELIG meget... Min datter på snart 5 plejer at blande for omkring 8 kr..

Det koster 9.95 der hvor jeg køber

Anmeld

1. november 2013

Savannah

Det lyder umiddelbart af rigtig meget, men fx, i min brugs får man ski ikke meget for 30 kr.. :p dog mere end jeg ville give til en 3 årig.

Som de andre siger, det er ikke sikkert det sker så tit :-)

Anmeld

1. november 2013

Faith

LinLin skriver:

Jeg synes også det lyder af meget - og jeg er på ingen måder hys mht sukker/slik

Mine er 7 og 3 og de får en lille skål med lidt forskelligt hver fredag til disney sjov. Det kan være slik/chokolade/chips/popcorn/figenstang/kiks. Vi som oftest køber blandede haribo-poser og så får de en lille håndfuld af det sammen med noget af det andet

Jeg er nemlig heller ikke på nogen måde sukkerfanatisk. Meeeen der er grænser

Anmeld

1. november 2013

Nemesis

her er vi så kedelige at de få en miniharibo pose eller en af de miniruller med vingummier i, hver..og de er 3,7 og 9 år.

Ja ja vi er kedelige! til gengæld må de gerne få lidt nødder og frugt til også

Anmeld

1. november 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Faith skriver:

Det er nok bare mig der er lidt hys så

Jeg synes ikke du er hys  Mine to store er 9 og 6 år og vi blander en fælles pose - de peger, jeg putter i. Der er bel for en 11-12 kr i posen 

De er tilfredse med mængden og så er der plads til at der er en, der deler slikkepind eller lign ud i skolen 

/ Taco78 

Anmeld

1. november 2013

Faith

Yurie skriver:

vi kan jo ikke vide om det er til flere dage eller om der er flere der skal spise af det og de så bare har fået lov til at blande det i dag..
ja, det er en del, men vi ved jo ikke hvad der sker når de kommer hjem.
altså det er vel det samme med en mand/kvinde der kommer gående med en hel indkøbsvogn med sodavand/øl, eller mig der kommer gående med 2 to liter colaer. det bliver jo ikke drukket af en eller i løbet af en time

Det er rigtigt. Det er så nemt at dømme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.