Hvor meget slik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2013

TNBC

Twinkle little star skriver:

Jeg er helt enig.. Jeg kan virkelig ikke have de forældre der nægter deres børn at smage de faaarlige usunde ting.. 

Børnene skal nok blive så store, så de selv køber det... 

Ja og så kommer kulturchokket..

Selvfølgelig skal de ikke proppes med det, men hvorfor må de ikke smage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2013

Tip!

Yurie skriver:

Ja og så kommer kulturchokket..

Selvfølgelig skal de ikke proppes med det, men hvorfor må de ikke smage?

Det må de nemlig gerne hos mig.. Jeg stop fodre ungere med alt de sukker de kan æde... altså de 5 stykker de nu rent faktisk gider at spise...  

Anmeld

5. november 2013

TNBC

Det må de nemlig gerne hos mig.. Jeg stop fodre ungere med alt de sukker de kan æde... altså de 5 stykker de nu rent faktisk gider at spise...  

Ja for det er sjældent at de faktisk gider at spise rigtig meget. Så hvorfor ikke lade dem?

Man skal ikke være så forskrækket over ting... børn kan ligeså godt lære af deres forældre i stedet for at de lige pludselig er hos en kammerat og bliver tilbudt en slikpose for første gang og får et chok.

Anmeld

5. november 2013

Stjernestøv

Gode indlæg du skriver. Er helt enig. Det er træls med alt det sukkerkontrol. Min pige styrer det helt fint selv. Om skålen var på størrelse med en salatskål så spiste hun altså ikke mere. Hun hygger sig og stiller det væk når hun ikke gider mere.. Vælger ofte frugten frem for slik.. Eller andet.

og til alle jer med rosiner fremfor slik... Overvej lige hvor meget sukker der rent faktisk i en sådan en lille pakke, og hvorfor det kun anbefales at man spiser 2 små pakker om ugen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.