Ja jeg er meget delt
Jeg har intet imod muslimer eller tørklædet, jeg har noget imod den burka(tror jeg det hedder) hvor man er 100% dækket på nær et lille "gitter" for øjnene. Bryder mig ikke om ikke at kunne se en anden person.
Det jeg kan blive stødt over er de muslimer, som vil have en masse hensyn, dette ser man ikke i mange andre religioner, bla her hvor jeg bor er der mange religioner og de lever i fred og ro, de eneste der har været problemer med, har desværre været muslimer

men det er jo langt fra alle muslimer der er sådan, det gør bare noget i en når det er folk fra samme gruppe, der konstant vil have noget lavet om
Amerikaniseringen synes jeg er som man vælger den, vi holder ikke valentine, og indtil videre ikke Halloween og synes det er fjollet. Græskarerne synes jeg er hyggelige og det stammer faktisk tilbage fra Norden/Danmark, hvor man dengang lavede roelygter
Synes vi har meget dansk tilbage og alle danskere skal jo være med til at gøre Danmark dansk og til det Danmark vi ønsker at leve i, for mit vedkommende hvor der er plads til alle, hvor man på tværs af kulturer og religioner kunne være sammen, og ikke gå op i leverpostej, og tørklæder
Hvor der er plads til de kvinder som ønsker at bære tørklæde, og plads til at der fælles kan laves mad hvor der er noget for alke uden nogen behøver feks at undvære. Hvor vi alle kan have et fredeligt Danmark hvor folk generelt tager ansvar, deltager i et fællesskab. Om at gøre Danmark trygt for alle vores børn, og der er job om man hedder vatjavosky, Hansen eller Abdullah. Så længe man kan dansk

de. Gælder jo også begge veje da jeg netop har oplevet racisme eller beskyldninger om racisme blot fordi jeg sagde noget og vedkommende feks var muslim. Og lige så ubehagelig den er for muslimer, lige så ubehagelig er den, den anden vej
Men dansheden er i mange ting hvis man vil se det, og alt det gode ved Danmark