A&F skriver:
Tak for dit svar og at du deler dine tanker. For mit vedkommende er det min sidste frygt at det skulle ske. Og jeg ser intet galt i R4bia, tværtimod. Men det kræver også at man forstår alt det som foregår men det er en anden debat. Jeg er tværtimod mere bange for den amerikanisering vi lever under. Halloween, Valentines day, krig mm. Altså hvilke værdier har Danmark snart tilbage? Min frygt for amerikanisering er langt større end islamisering.
Hvorfor ser du intet galt i r4bia? Er det ikke det, at alle andre jo kan dø, fordi det skal være muslimerne, der ejer verden? Eller er jeg forkert på dem? Var det ikke den ekstreme muslimske tro der gjorde, at flere mennesker, der ikke havde gjort noget forkert, blev skudt i et butikscenter for nylig? Hvis du vil være så venlig at forklare mig, hvorfor der ikke er noget at frygte, så vil jeg være dig evig taknemlig 
Jeg frygter også amerikaniseringen. Jeg synes det er langt ude med alt det pjat der kommet derovrefra, men vi er så heller ilke dem der holder valentines, halloween osv.
Når man ser på religion i store træk, så ligner den kristne tro og den muslimske tro meget hinanden, altså der står meget af det samme i koranen og i bibelen, men troene er så Blevet tolket på hver deres måde. Hvorfor har muslimerne et behov for at udrydde de kristne, når de kristne ikke har et behov for at udrydde muslimerne? Amerikanerne har helt klart et mål at udrydde dem, der ikke passer ind i deres tankegang, det er så ikke kun muslimer, men mange forskellige mennesker. Vi kan dog ikke måle os med amerika..
Der er meget at frygte, og det er ikke kun muslimerne. Det er også Amerikanerne, nordkorea, alle der er i besiddelse af en atombombe, alle med et had imod andre mennesker.
Jeg prøver altid at se det bedste i mennesker, og dømmer ikke på forhånd. Jeg har muslimske venner både i danmark men også i arabiske lande, og de er alle flinke mennesker.. Det er helheden, altså det der i mine øjne er ondskab, der skræmmer mig.