Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

Kløver

Min første tanke er at han har sat sig ned i bækkenet og derfor fylder minder ud mod maven, ligesom når maven normalt synker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

BigHope13

B&J skriver:

det er ikke sikkert hvis det forgår stille og roligt daniel lå sig også til uden jeg mærkede noget som helst

tror bare mave ændre sig nogle gange efter hvordan de vender og drenger og hvordan maven lige har lyst til

men husk hvis du er nervøs så beder at give et ring for meget

du har sikkert helt ret min bekymring var bare om han så har hovedet op af nu, for vi var til en scanning forrige torsdag hvor der ikke var tvivl om at han lagde med hovedet godt langt nede.
men min fornemmelse og hvad jeg tror jeg kan mærke så har jeg stadig en numse oppe i toppen af min mave.

ja du har helt ret, jeg har bare den der, nå ja, men jeg mærker ham jo så der er nok ikke noget galt. og vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen så tror bare vi tager den derfra. har bare slet ikke oplevet at maven var så forandret før

Anmeld

15. oktober 2013

B&J

BigHope13 skriver:

du har sikkert helt ret min bekymring var bare om han så har hovedet op af nu, for vi var til en scanning forrige torsdag hvor der ikke var tvivl om at han lagde med hovedet godt langt nede.
men min fornemmelse og hvad jeg tror jeg kan mærke så har jeg stadig en numse oppe i toppen af min mave.

ja du har helt ret, jeg har bare den der, nå ja, men jeg mærker ham jo så der er nok ikke noget galt. og vi skal til rundvisning på fødegangen i morgen så tror bare vi tager den derfra. har bare slet ikke oplevet at maven var så forandret før

ja nemlig, men jeg forstår dig 100% jeg ville være lige så nervøs og med 100tanker men godt du kan spørge dem imorgen. for tror helt sikkert det bare er maven der laver sjovt

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

sulo skriver:

Hos mig ligger bettemanden godt nok med hovedet nedad, men han ligger skævt, så hans numse har jeg i min højre side og har haft det længe.

De sidste par dage har han dog moslet gevaldigt, som om han prøver at få flyttet numsen længere ind mod midten og jeg har kunne mærke hans små fødder meget tydeligt på maven

jeg har gennem hele graviditeten generalt haft meget svært ved at mærke hvad der er hvad men nogen gange har jeg bevægelser i højre sidde og andre gange venstre , så det kan sagtens tænkes at min også ligger sådan med ryggen og numsen i den ene side og sparker mod den anden side. . hvis man da bare lige kunne kigge derind og se hvordan det hele dog hænger sammen haha

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Maja84 skriver:

Min første tanke er at han har sat sig ned i bækkenet og derfor fylder minder ud mod maven, ligesom når maven normalt synker?

det også lidt det jeg selv går og tænker og fornemmer, for har lidt den der at han ligger skrå, altså med hovedet nede i bækkenet og så kommer numsen ud omkring min navle,
synes bare det er en ret stor forskel på så kort tid, men det måske helt normalt når maven synker men er det så et tegn på at der måske er noget i gære??
synes også at have læst at nogen får influenza ligene symptomer kort tid inden fødsel, og havde det sådan i weekenden, men intet i går eller i dag

har lige prøvet at lave et nyt billede fra 37+0 og så fra i dag 37+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

B&J skriver:

ja nemlig, men jeg forstår dig 100% jeg ville være lige så nervøs og med 100tanker men godt du kan spørge dem imorgen. for tror helt sikkert det bare er maven der laver sjovt

der er bare tusind tanker i hovedet lige nu, og det største af dem alle og det første der rammer hver gang, jamen betyder det så at der er noget igang?? ihh altså

Anmeld

15. oktober 2013

Muhmi

Sådan gjorde min mave også

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Muhmi skriver:

Sådan gjorde min mave også

hvornår ca og betød det at der var noget igang, eller var det bare som en normal sunket mave??

Anmeld

15. oktober 2013

AnonymMor

BigHope13 skriver:

Altså nu jeg jo temmelig overvægtig, og har altid haft en ret flommet mave, og har også haft den her fornemmelse af fedt der daller førhen men har bestemt ikke haft den fornemmelse mens jeg har været gravid, og huden har været temmelig strammet op.

nå men igår opdager jeg så når jeg går at maven er underlig blød og klasker lidt, men ligger ikke så meget i det.
i dag kigger jeg mig så i spejlet og synes altså selv den ser meget mærkelig ud,
og det nederste af maven virker fuldstædig tom og føles lige som en rigtig bolledej

hvad sker der lige for det, Han står langt nede i bækkenet og har gjort det et par uger efterhånden, Han er ret aktiv de her dage, og i rigtig lang tid af gangen , hvilket han ikke har været førhen.

har i weekenden ikke spist så meget da jeg har haft lidt influenza agtig sygdom med diarre og en mærkelig kvalme, sådan hvor man ikke rigtig ved om man skal kaste op eller om man er sulten men synes jo ikke et par dages sygdom skulle ændre maven på den måde

har prøvet at tage et billede fra i dag 37+3 og sammenlignet med et fra uge 35, hvad synes i Er der nogen der har oplevet det samme savner min fine mave

hm det ser da godt nok mystisk ud  mit umiddelbare bud er at han har vendt sig, men så længe du siger du mærker liv som du plejer og mest over navlen stadig så virker det også lidt underligt hvis han skulle have vendt sig  men det ligner det godt nok på din mave.. 

Har du prøvet at ringe til din JM ? om ikke andet kan hun jo hvertfald mærke om han ligger rigtigt endnu

Anmeld

15. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmmm. Det ser dæleme mystisk ud  Jeg var hoppet til jm så hun kunne vurdere hvad der lige sker.

Jeg tænker, kan han have lagt sig i tværleje? Altså men ryggen op mod dine ribben og hoved og numse ud til siderne.? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.