Hvad sker der lige for den her mave ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2013

B&J

jeg tror virkelig han har vendt sig for wow hvor ser det vildt ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

det kan også sagtens være det jeg har mærket, jeg får også nogle gange når jeg går, fornemmelsen af at jeg skal tisse og det fornemmer jeg er fordi han presser meget nedaf med hovedet.
jeg skal ikke kunne sige om det er plukkeveer for jeg kan intet mærke nu her, har bare den her fornemmelse at at det nedeste af maven er helt tom og slasket

Helt præcis ! Den følelse får jeg også.
Er den øverste del af maven hård?

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

B&J skriver:

jeg tror virkelig han har vendt sig for wow hvor ser det vildt ud af

nu bliver jeg jo så helt bange for fornemmer stadig at han ligger med hovedet ned af, har mærket hikke dybt nede i underlivet i dag, og til scanning for halvanden uge siden lagde han også langt nede med hovedet i bækkenet.
nu ved jeg godt man ikke mærker så meget mens man sover, men ville man ikke mærke det hvis en 3 kgs baby vender sig derinde

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Helt præcis ! Den følelse får jeg også.
Er den øverste del af maven hård?

ikke hård på samme måde som den har været før, kan faktisk godt få fat i huden nu og lave en "delle" for oven , det har jeg slet ikke kunnet før, der har det hele været så strammet op

Anmeld

15. oktober 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

ikke hård på samme måde som den har været før, kan faktisk godt få fat i huden nu og lave en "delle" for oven , det har jeg slet ikke kunnet før, der har det hele været så strammet op

Hm... Så tør jeg ikke sige hvad der sker
Min bliver nemlig sten hård på toppen når min mave laver det der nummer

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Hm... Så tør jeg ikke sige hvad der sker
Min bliver nemlig sten hård på toppen når min mave laver det der nummer

ja det synes jeg jo også normalt jeg høre når man har plukkeveer at hele livmoderen bliver stram ej jeg synes det meget mystisk det her

Anmeld

15. oktober 2013

sulo

Sikke en forskel, det ser faktisk lidt mærkeligt ud

Et skud i tågen, kan han have vendt sig, stadig med hovedet nedad, men med ryggen ind mod din og med hænder og fødder ud af, så han ikke fylder så meget ud af men indad i stedet for?

Anmeld

15. oktober 2013

BigHope13

sulo skriver:

Sikke en forskel, det ser faktisk lidt mærkeligt ud

Et skud i tågen, kan han have vendt sig, stadig med hovedet nedad, men med ryggen ind mod din og med hænder og fødder ud af, så han ikke fylder så meget ud af men indad i stedet for?

hmmm det var måske et bud igår synes jeg faktisk mest jeg mærkede hvad føltes som knæ eller fødder i toppen af min mave, men når jeg sådan mærker efter nu her så synes jeg altså at fornemme at det er en ryg og en numse jeg mærker oppe over min navle. ej det er til at blive bims af.

Anmeld

15. oktober 2013

B&J

BigHope13 skriver:

nu bliver jeg jo så helt bange for fornemmer stadig at han ligger med hovedet ned af, har mærket hikke dybt nede i underlivet i dag, og til scanning for halvanden uge siden lagde han også langt nede med hovedet i bækkenet.
nu ved jeg godt man ikke mærker så meget mens man sover, men ville man ikke mærke det hvis en 3 kgs baby vender sig derinde

det er ikke sikkert hvis det forgår stille og roligt daniel lå sig også til uden jeg mærkede noget som helst

tror bare mave ændre sig nogle gange efter hvordan de vender og drenger og hvordan maven lige har lyst til

men husk hvis du er nervøs så beder at give et ring for meget

Anmeld

15. oktober 2013

sulo

BigHope13 skriver:

hmmm det var måske et bud igår synes jeg faktisk mest jeg mærkede hvad føltes som knæ eller fødder i toppen af min mave, men når jeg sådan mærker efter nu her så synes jeg altså at fornemme at det er en ryg og en numse jeg mærker oppe over min navle. ej det er til at blive bims af.

Hos mig ligger bettemanden godt nok med hovedet nedad, men han ligger skævt, så hans numse har jeg i min højre side og har haft det længe.

De sidste par dage har han dog moslet gevaldigt, som om han prøver at få flyttet numsen længere ind mod midten og jeg har kunne mærke hans små fødder meget tydeligt på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.