Gik du i stykker under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Mi&Mi

1990h skriver:

jeg gik lidt i stykker oppe i.

ellers blev jeg klippet to gange i samme stykke hud da saksen var sløv og dårlig da hun klippede første gang..

Ej  Sådan noget burde da ikke kunne ske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mi&Mi

tarkoflen skriver:

Fik en 4. grads bristning, en del ringmusklen sprang, jeg fik revet hul på tarmen og ja vist det meste af mellemkødet. Har ikke været til efterfødselssamtale, det glemte de vist og jeg ved ikke om det er for sent at bede om sådan en nu hvor min datter er 6 måneder! Men jeg tror jeg bliver nødt til at ringe og spørge!

Min datter kom ud på en gang, altså med hoved og krop i en presseve, så til trods for at hun kun vejede knap 2400 g så gik det ret meget ud over mig alligevel vi var indlagt i 5 dage og jeg måtte først sidde op, den dag vi blev sendt hjem! Det var op ad bakke og sindsygt hårdt synes jeg!

Men vi har fået verdens lækreste datter, og så er det jo det hele værd

Jeg synes også det var hårdt bag efter. For mig, stjal smerten lidt af glæden ved det hele. 

På sygehuset synes de, at jeg skulle prøve at sidde op og amme 1 1/2 dag efter, det var ikke sjovt! 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Wampires skriver:

fik nogle mindre rifter på indersiden af læberne da hans hår rev mig lidt til sidst...

bedøvelsen virkede som den skulle og jeg lå bare og kiggede drømmende på manden med vores søn på brystkassen imens

Tak for svar 

Anmeld

14. oktober 2013

Elgaard73

Jeg fik et par rifter, som hver fik et enkelt sting. Det var en studerende der gav mig dem og det var første gang at hun prøvede det, men hun må have haft gode evner for det, for jeg mærkede intet til det. 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

lucas<3 skriver:

da lægen var færdig med og sy mIg kommer, kommer jm ind igen og siger efter 1,1/2. Time at lægen havde glemt en tampon oppe i mig så hun skulle altså lige finde den. Av hvor gjorder det bare ondt efter at bedøvelsen kirke duede mere.. 

Ej hvor surt 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

lineog4 skriver:

Havde de sagt jeg ikke kunne lappes ordentlig sammen igen så ville jeg have været angst, men det talte de aldrig om og synes ikke jeg havde mange gener af første gang - altså udover jeg bare ikke var som jeg plejede ;-)

Det var også kun måske, men efter første gang havde jeg heller ikke rigtig fået nogle gener, så ville gerne have det blev sådan 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Elgaard73 skriver:

Jeg fik et par rifter, som hver fik et enkelt sting. Det var en studerende der gav mig dem og det var første gang at hun prøvede det, men hun må have haft gode evner for det, for jeg mærkede intet til det. 

Tak for svar 

Anmeld

14. oktober 2013

Benjamins'mor

Nu har jeg født igen, og fik denne gang 2. grads bristning. Ved ikke
Helt
Hvor meget jeg gik i stykker med blev syet i et godt stykke tid

Anmeld

14. oktober 2013

2babygirls

Mi&Mi skriver:

39 timers veer? Hold da op en lang fødsel 

Det første døgn kunne jeg godt holde det ud, men så tog vi også på sygehuset.

Anmeld

14. oktober 2013

modesty

Mi&Mi skriver:

Jeg synes også det var hårdt bag efter. For mig, stjal smerten lidt af glæden ved det hele. 

På sygehuset synes de, at jeg skulle prøve at sidde op og amme 1 1/2 dag efter, det var ikke sjovt! 

Ej, jeg bliver simpelthen så harm over at de er så dårligt oplyst. Sidde op og amme med en 3. grads efter halvanden dag? What the fuck, hvad regner de med? Jeg tror jeg lå ned og ammede i en måned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.