Gik du i stykker under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

lucas<3

Første gang tog det 40 min. men der sagde de ikk hvor meget jeg sprækkede. Men jeg lå og sang for lægen. kunne ikk rigtig mærke det. 

Men efter gjorder det selvf. Ondt når jeg hostede og nyste. Og hver gang jeg havde tisset skulle jeh skylde mig under bruseren. 

Da jeg så skal op på sygehuSet og tjekkes siger han så, " ja Louise det var jo noget a en sprækning du fik, helt om til starten a endetramen.."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

lucas<3

lucas<3 skriver:

Første gang tog det 40 min. men der sagde de ikk hvor meget jeg sprækkede. Men jeg lå og sang for lægen. kunne ikk rigtig mærke det. 

Men efter gjorder det selvf. Ondt når jeg hostede og nyste. Og hver gang jeg havde tisset skulle jeh skylde mig under bruseren. 

Da jeg så skal op på sygehuSet og tjekkes siger han så, " ja Louise det var jo noget a en sprækning du fik, helt om til starten a endetramen.."

da lægen var færdig med og sy mIg kommer, kommer jm ind igen og siger efter 1,1/2. Time at lægen havde glemt en tampon oppe i mig så hun skulle altså lige finde den. Av hvor gjorder det bare ondt efter at bedøvelsen kirke duede mere.. 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

B&J skriver:

det var det også men tro mig jeg fik næsten et chok efter jeg havde født så siger hun til mig nu skal vi se om du er bristet sad jeg bare med åben mund og øjne hihihihihihihi for det var jeg bange for

Sådan havde jeg det også, fik STORE øjne!
Det var det jeg havde frygtet mest ved fødslen

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

2babygirls skriver:

Har ikke stemt da jeg har født to gange.
1. gang fik jeg tre sting efter 39 timers veer
2. gang gik jeg ikke i stykker efter lidt over 4 timer med veer

39 timers veer? Hold da op en lang fødsel 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

MiichellaMalou skriver:

Jeg fik en rift på hver skamlæbe de fik lige et sting hver. Utroligt jeg ikke var gået mere i stykker da han blev taget med sugekop. Men jeg lagde ikke mærke til jeg blev syet.

Tak for svar 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

FrkZier skriver:

jeg fik en lille hudafskrabning der bare fik en knude..

opdagede det slet ikke, men det var nok også fordi der stod en læge og hoppede på min mave for at få min moderkage ud så mit forkus var ikke på JM mellem mine ben

Lyder ikke rart 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Månsson skriver:

det var kun meget lidt lokal bedøvende så de indre stik med bedøvels ik gjorde helt så ondt

Ahh okay 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Babymor1013 skriver:

Jeg fødte for 4 uger siden og fik en 2. grads bristning. Jeg fik 7-8 sting og blev syet i ca. 10-15 min, så var det overstået. 

Jeg var fuldt bedøvet down there da JM syede mig, men jeg koncentrerede mig kun om den skønne knægt som lå hos mig - selvom jeg hader at blive rodet med i underlivet 

Det er ca. 1 uge siden stingene løsnede sig  Jeg syntes det var værst de første par dage 

Jeg synes de første uger var værst, og efter en måned var det ikke alle mine sting som var opløst, så skulle have nogle af dem fjernet, det gjorde avs

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

modesty skriver:

Wow, okay, det var endnu mindre end mig. Jeg fik i det mindste en folder hvor der stod forklaret hvilke og hvor mange øvelser jeg skulle lave for at komme ovenpå igen, hvornår jeg skulle kunne hvad o.s.v.

Jeg fik også en folder, men det var til alle fødende om at træne bækkenbunden, intet om bristningers osv 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

lineog4 skriver:

Ved ikke hvad det hele hedder i forhold til 1. Og så vider grad men:

1. Fødsel begik jeg en del i stykker og blev tjekket for om også ringmusklen havde taget skade - men det viste sig heldigvis kun at være ydre bristninger. Det store brist var resultatet af jeg fik presseveer for tidligt og havde enormt svært ved at holde igen. Jeg blev bedøvet men husker det som det nev lidt. Vi, dog sige jeg var så opslugt af mit mirakel så jeg var ligeglad med alt andet.

2. Gang startede presseveer igen da der manglede en kant og da jordemoderen slet ikke anede hvad der var i gang fik hun ikke stoppet mig. Der fik jeg to knuder, men var slet ikke mærket af det og cyklede  4 dage efter fødslen.

3. Gang fik jeg ikke en skramme trods en dreng på 4800 og det samme 4. Gang

Tak for svar 

Var du bange for at briste igen efter du bristede første gang? 

Jeg turde ikke tage chancen, da jeg var bange for at briste på samme måde igen, så jeg ikke kunne blive lappet ordentligt sammen, hvilket resulterede i, at jeg fik kejsersnit anden gang. 

Men mit største ønske var, at føde naturligt, da det simpelthen er en fantastisk oplevelse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.