Gik du i stykker under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Mi&Mi

M_V skriver:

Jeg fik kun 1 lille rift og blev ikke syet. Men min fødsel var også meget lang, og presseveerne varede over 3 timer.

Hold da op, det var længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

Mi&Mi

Freyjasmor skriver:

Jeg ved ikke hvilken grad det var.... Men ja, jeg gik i stykker. Fik vist 12 sting

Tak for svar 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Line - med 2 boblinger skriver:

Begge gange har jeg fået 1 grads bristninger.. 
Mine var kun rifter i skamlæberne..  

Tak for svar 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

FruJacobsen skriver:

Jeg fik to små rifter i hver skamlæbe, som fik ét sting hver - mest for, at de ikke skulle vokse sammen forkert. Jeg fødte min søn i vand og var vel ca. 1,5 time i karret. JM mente, at vandet var med til, at der ikke kom bristninger...

ville godt prøve at føde i vand, men det var desværre ikke en mulighed på det hospital jeg fødte på. Måtte 'nøjes' med et 3 timer langt karbad og så op på briksen  

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Phoenix skriver:

Fik en bristning under fødslen, men hvilken grad har jeg ingen ide om. Husker dog at jeg blev syet uden bedøvelse og at jordemoder-studerende kom til at sy forkert og måtte pille stingene op igen og sy på ny - igen uden bedøvelse. Det gjorde ret ondt, men var ingenting i forhold til den smerte jeg havde gennemgået i veer og fødsel. 

Av. 

Det er utroligt at der er så meget forskel på folks smertetærskel, jeg husker syningen som det værste ved fødslen 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Kamulla skriver:

ja en 4. gradsbristning.. gik til genoptræning på hospitalet efterfølgende 

Øv 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

et-ønske skriver:

Jeg har svaret 4. Grad - men iflg min jm meget mere, hvis der var noget der hed det....
Jeg sprak hele vejen - og ringmusklen sprang også. De vægge der skiller skeden og endetarmen var væk! Jeg mistede 3,5 liter blod og var på operationsbordet i knap 5 timer bagefter.
Men jeg fik den dejligste datter ud af det

Hold da op en oplevelse 

Anmeld

14. oktober 2013

lineog4

Mi&Mi skriver:

Tak for svar 

Var du bange for at briste igen efter du bristede første gang? 

Jeg turde ikke tage chancen, da jeg var bange for at briste på samme måde igen, så jeg ikke kunne blive lappet ordentligt sammen, hvilket resulterede i, at jeg fik kejsersnit anden gang. 

Men mit største ønske var, at føde naturligt, da det simpelthen er en fantastisk oplevelse! 

Havde de sagt jeg ikke kunne lappes ordentlig sammen igen så ville jeg have været angst, men det talte de aldrig om og synes ikke jeg havde mange gener af første gang - altså udover jeg bare ikke var som jeg plejede ;-)

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

MoarHvidovre skriver:

Jeg har stemt nej, da jeg blev klippet begge gange. Ved ikke, hvad det svarer til. Mindes ikke, at det gjorde særlig ondt, at blive syet.

Ja, det glemte jeg at tage med i afstemningen, men et klip hører under grad 2 da det involverer samme muskler 

Anmeld

14. oktober 2013

Mi&Mi

Tulle28 skriver:

Fik en 3. grads ligesom dig

Øv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.