Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik kun 1 lille rift og blev ikke syet. Men min fødsel var også meget lang, og presseveerne varede over 3 timer.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi&Mi skriver: Heej damer Kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der egentlig går i stykker under fødslen. Hvordan havde i det efterfølgende da i skulle syes? Virkede bedøvelsen som den skulle? Jeg var selv så uheldig at få en grad 3 bristning. Øv øv. Skulle efterfølgende syes, og bedøvelsen virkede ikke ordentligt, AV! Lå og vred mig i de 45 minutter det tog, og det var det værste ved fødslen! Er ikke plusmedlem, så kan desværre ikke gøre så folk kan svare anonymt, men håber der er nogen, der vil dele deres historier
Heej damer Kunne godt tænke mig at vide, hvor mange der egentlig går i stykker under fødslen. Hvordan havde i det efterfølgende da i skulle syes? Virkede bedøvelsen som den skulle? Jeg var selv så uheldig at få en grad 3 bristning. Øv øv. Skulle efterfølgende syes, og bedøvelsen virkede ikke ordentligt, AV! Lå og vred mig i de 45 minutter det tog, og det var det værste ved fødslen! Er ikke plusmedlem, så kan desværre ikke gøre så folk kan svare anonymt, men håber der er nogen, der vil dele deres historier
Begge gange har jeg fået 1 grads bristninger.. Mine var kun rifter i skamlæberne..
Fik en bristning under fødslen, men hvilken grad har jeg ingen ide om. Husker dog at jeg blev syet uden bedøvelse og at jordemoder-studerende kom til at sy forkert og måtte pille stingene op igen og sy på ny - igen uden bedøvelse. Det gjorde ret ondt, men var ingenting i forhold til den smerte jeg havde gennemgået i veer og fødsel.
ja en 4. gradsbristning.. gik til genoptræning på hospitalet efterfølgende
et-ønske skriver: Jeg har svaret 4. Grad - men iflg min jm meget mere, hvis der var noget der hed det.... Jeg sprak hele vejen - og ringmusklen sprang også. De vægge der skiller skeden og endetarmen var væk! Jeg mistede 3,5 liter blod og var på operationsbordet i knap 5 timer bagefter. Men jeg fik den dejligste datter ud af det
Jeg har svaret 4. Grad - men iflg min jm meget mere, hvis der var noget der hed det.... Jeg sprak hele vejen - og ringmusklen sprang også. De vægge der skiller skeden og endetarmen var væk! Jeg mistede 3,5 liter blod og var på operationsbordet i knap 5 timer bagefter. Men jeg fik den dejligste datter ud af det
Kan nærmest mærke smerten.
men sej er du
Jeg har stemt nej, da jeg blev klippet begge gange. Ved ikke, hvad det svarer til. Mindes ikke, at det gjorde særlig ondt, at blive syet.
esioul skriver: Kan nærmest mærke smerten. men sej er du
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128