Sikke en skøn histore, jeg ville aldrig glemme min test hvis jeg havde taget en, men nu har vi også prøvet i lang tid
Og tillykke 
HAhahah min søn fra den episode er 6 år idag 
Jamen jeg glemte den kun fordi jeg jo heller ikke troede at jeg var gravid, min mens. var ikke engang forsinket endnu, og jeg havde ingen symptomer endnu heller.
Og så var det vel egentlig heller ikke mig der glemte den, men drengens far, i det jeg jo lagde den ved siden af ham, og sagde han kunne holde øje med den. Så tror jeg jeg lige gjorde noget andet, og så startede vi filmen, og så fangee filmen bare mere hehe.....
Min 2. graviditet der var det mere fordi min mens var forsinket, og maden smagte underligt, og alting lugtede forfærdeligt, og jeg blev småforkølet. Præcis samme symptomer som første gang. Og da jeg talte efter på min mens var jeg næsten nået til at skulle have haft mens 2 gange -
Stadig ikke en vi havde forsøgt at lave, men trods alt meget velkommen 
Da jeg fortalte børnenes far om mine symptomer sagde han bare nåh. ME da jeg så samme aften ikke kunne spise det mad han havde lavet, fordi jeg simpelthen fik kvalme, og det ellers var e af mine livretter, så sagde han bare "Ja så er du sgu helt sikkert gravid". Og gaske rigtigt, det var jeg så 
Anmeld