Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Siiigneee skriver:

Jeg var super heldig at jeg blev gravid i allerførste forsøg.. Men jeg turde slet ikke tro på at det ville være så nemt for os, selvom min kæreste har en søn i forvejen, så tænkte jeg bare på at han har røget i 20 år og jeg vejede/vejer 15kg for meget, og jeg frygtede det kunne have stor indvirkning... Men det havde det heldgivis ikke 

Hold da op hvor var det hurtig men det er da kun en god ting ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Jeg vågnede og tænkte: "Jeg er gravid" Tog en test og den var positiv Testede 4+0

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Helle90 skriver:

Jeg får også alle de falske symptomer, hver måned, fordi jeg så gerne vil have en lille spire. selv de måneder, hvor jeg ikke har haft sex (kæreste er sømand, så han kan være væk i længere tid af gangen) kan min krop og hoved begynde det der ræs og det er forfærdeligt. Efter æl er der såååå lang tid til mens!

Det er vildt man kan psyke sig til symptomer (selv om man ikke har haft så meget sex, eller slet ingen) man føler sig sgu snart som en særling 

Anmeld

8. oktober 2013

StineC

Humørsvingninger! Jeg skældte min kæreste ud konstant og havde tudeture uden at ane hvad jeg var ked af. Så vi blev enige om at jeg skulle tage en test. Blev så ivrig at jeg tog 4 der alle uden tvivl var positive. Nu glæder vi os bare til prinsessen kommer til verden :-)

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg drømte at min daværende svigerinde var gravid. 

Sagen var dog den, at hun kun havde været sammen med sin kæreste i 14 dage, og jeg vidste hun ville flippe når jeg fortalte hende det. DA jeg havde tidligt fri fra arbejde købte jeg en pakke med to tester i, for ligesom at drille hende lidt ekstra, så kunne hun jo tjekke det. 

Men hun nægtede at tjekke det, for hun nægtede at være gravid, og så tog jeg testen for sjov, og vi satte os til at se en film. 

Da filmen var færdig havde vi helt glemt testen, som min kæreste havde fået ansvaret for, og så så vi der var to streger. Men der var testen jo 1½ time gammel, så jeg skyndte mig at tage en ny, som STRAKS blev positiv..... 

Ikke planlagt overhovedet, men aldeles velkommen. Vi var lidt forvirrede den aften

Sikke en skøn histore, jeg ville aldrig glemme min test hvis jeg havde taget en, men nu har vi også prøvet i lang tid  Og tillykke 

Anmeld

8. oktober 2013

ErSkruk

Anonym skriver:

Det er vildt man kan psyke sig til symptomer (selv om man ikke har haft så meget sex, eller slet ingen) man føler sig sgu snart som en særling 

Man føler sig faktisk en smule dum tankerne er hele tiden, hmmm jamen hvis nu.... Og så en eller andet f..ked up mulighed, som på ingen måde giver mening, men som alligevel gør at hjernen bare håber.

Kunne godt være det foruden... Desuden så forsøger kæresten og jeg ikke før til sommer med pb, da jeg lige skal længere ind i uddannelsen. Så forstår ikke det stress jeg har omkring det.

Men må sige, at jeg hygger mig med at følge med her på baby.dk og se alle de forskellige debatter.

Anmeld

8. oktober 2013

mariamiss6

Sikke en skøn histore, jeg ville aldrig glemme min test hvis jeg havde taget en, men nu har vi også prøvet i lang tid  Og tillykke 

HAhahah min søn fra den episode er 6 år idag

Jamen jeg glemte den kun fordi jeg jo heller ikke troede at jeg var gravid, min mens. var ikke engang forsinket endnu, og jeg havde ingen symptomer endnu heller. 

Og så var det vel egentlig heller ikke mig der glemte den, men drengens far, i det jeg jo lagde den ved siden af ham, og sagde han kunne holde øje med den. Så tror jeg jeg lige gjorde noget andet, og så startede vi filmen, og så fangee filmen bare mere hehe.....

Min 2. graviditet der var det mere fordi min mens var forsinket, og maden smagte underligt, og alting lugtede forfærdeligt, og jeg blev småforkølet. Præcis samme symptomer som første gang. Og da jeg talte efter på min mens var jeg næsten nået til at skulle have haft mens 2 gange -  Stadig ikke en vi havde forsøgt at lave, men trods alt meget velkommen

Da jeg fortalte børnenes far om mine symptomer sagde han bare nåh. ME da jeg så samme aften ikke kunne spise det mad han havde lavet, fordi jeg simpelthen fik kvalme, og det ellers var e af mine livretter, så sagde han bare "Ja så er du sgu helt sikkert gravid". Og gaske rigtigt, det var jeg så

Anmeld

8. oktober 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Jeg har lige læst din tråd, og ville bare sige jeg kender den utålmodighed og alle de symptomer uden man er gravid..  Vi prøver også, og håber også snart på en positiv test   For os begge 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Helle90 skriver:

Man føler sig faktisk en smule dum tankerne er hele tiden, hmmm jamen hvis nu.... Og så en eller andet f..ked up mulighed, som på ingen måde giver mening, men som alligevel gør at hjernen bare håber.

Kunne godt være det foruden... Desuden så forsøger kæresten og jeg ikke før til sommer med pb, da jeg lige skal længere ind i uddannelsen. Så forstår ikke det stress jeg har omkring det.

Men må sige, at jeg hygger mig med at følge med her på baby.dk og se alle de forskellige debatter.

Haha ja det gør man bestemt !, ligesom min tankegang "ej der var noget der stak mig i maven, juhuu det var nok ægget der satte sig fast"  lol, håber det lykkedes jer til sommer

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Jeg har lige læst din tråd, og ville bare sige jeg kender den utålmodighed og alle de symptomer uden man er gravid..  Vi prøver også, og håber også snart på en positiv test   For os begge 

ja man føler sig dum med alle de falske symptomer, og man kan ikke tænke på andet end baby, graviditet, babytøj, symptomer og læser på nettet osv   total kugleskør tak jeg krydser også finger for os to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.