Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Jeg havde det ekstremt dårligt! Sådan influenza-skidt, og rigtig mange mavekramper. Så fik det hurtigt på fornemmelsen men tog til lægen fordi jeg mente der var et eller andet, andet galt. Men niks! En meget positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Astrid1984

Hej tak for svar alle sammen, jeg ved godt at man bare tager en test, men ikke sådan ment, hvad i havde af symptomer, som i bare vidste " nu er jeg gravid, jeg ved det" .. eller om i fandt ud af det på en anderledes og sjov måde hvor lang var i henne da i fandt ud af det ? Osv knus

Vi var i gang med projekt baby, og jeg har lange cyklus! Nå men sidste uge skulle jeg til eksamen. Prøvede at få tiden til at gå derhjemme på selve dagen, skulle først op kl 15! Kl. 11 tænkte jeg at nu tager jeg en test (var på dag 38, og havde testet negativ to dage før) Nå men får taget en test.. Venter.. Inden for 3 min begynder at kunne se en ekstra streg.. Troede det bare var noget mine øjne ville se, men der var den sgu Var lidt rundt på gulvet, og kunne ikke rigtig tænke på eksamen, men eksamen gik rigtig godt

Anmeld

8. oktober 2013

baby012

1. Gang - kvalme, ømme bryster, spændinger i underlivet og mangel på mens  

2. Gang - ved en scanning for celleforandringer og cyste hvor jeg var i uge 13  

Anmeld

8. oktober 2013

Clisolka

Hej tak for svar alle sammen, jeg ved godt at man bare tager en test, men ikke sådan ment, hvad i havde af symptomer, som i bare vidste " nu er jeg gravid, jeg ved det" .. eller om i fandt ud af det på en anderledes og sjov måde hvor lang var i henne da i fandt ud af det ? Osv knus

Da jeg var gravid for 3 år siden havde jeg haft lidt menssmerter og var lidt svimmel, så jeg gik hjem og tog en test - ganske rigtigt, jeg var gravid  Jeg var kun gået et par dage over tid, men turde ikke teste 

Denne gang havde jeg ingen symptomer på at jeg hverken skulle have mens eller være gravid. Jeg var gået en dag over tiden da jeg tog en test - og bum, lillebror lå i maven 

Anmeld

8. oktober 2013

Benjamins'mor

Tog en test.
Havde ikke nogen symptomer, udover udebleven mens.

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tillykke med graviditeten hvor er du heldig. Jeg vil såååå gerne være gravid, jeg er dog kun 22 år, og har været sammen med kæresten i 5 år og nogle måneder. Vi har prøvet i 6 mrd nu, så håber snart at jeg tester posetiv her den 12 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Et sent tillykke

Anmeld

8. oktober 2013

CroQuis

Jeg var i behandling og testede ugen op til testdag, af ren nysgerrighed - og jah, så var den sgu positiv en dag 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Jeg var i behandling og testede ugen op til testdag, af ren nysgerrighed - og jah, så var den sgu positiv en dag 

Årh hvor skønt tillykke hvad lang tid tog det for jer ?

Anmeld

8. oktober 2013

Tulipan

Jeg vidste det da mine bryster begyndte at blive ømme og vokse 2 dage inden jeg skulle ha min mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.