Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

ja man føler sig dum med alle de falske symptomer, og man kan ikke tænke på andet end baby, graviditet, babytøj, symptomer og læser på nettet osv   total kugleskør tak jeg krydser også finger for os to

Lige præcis, slet ik sjovt  Har så svært ved ik at tænke på pb, og min æl mm.. Det er svært at tage det stille og roligt og ik tænke på det!! 

Tak vi  alt hvad vi kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Lige præcis, slet ik sjovt  Har så svært ved ik at tænke på pb, og min æl mm.. Det er svært at tage det stille og roligt og ik tænke på det!! 

Tak vi  alt hvad vi kan 

Også her for os, giver besked herinde ligegyldig hvad den siger 

Anmeld

8. oktober 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Også her for os, giver besked herinde ligegyldig hvad den siger 

Super, håber på en glædelig Update  

Anmeld

9. oktober 2013

Flødebollen

liten-mamma skriver:

Jeg havde ingen symptomer overhovedet, havde bare en fornemmelse om at jeg var gravid og ganske rigtig, så var jeg gravid Den fornemmelse har holdt stik begge gange jeg var gravid. Første gang havde jeg dog voldsom kvalme, så det var nok mere det der fik mig til at tro at jeg var gravid.

Begge gange?

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

Flødebollen skriver:

Begge gange?

Ja, jeg har været gravid to gange. Første gang fik jeg en abort og anden gang kom der en baby ud af det

Anmeld

9. oktober 2013

Dinsen

I sommeren 2011 var sommerferien li som de senere år, nemlig i vores sejlbåd, vi havde haft pb, i langtid (1 år +) så tanken om baby var lagt på hylAnn en stund... 

Denne sommer ledøje så meget af søsyge, hvilkt jeg ellers aldrig har døjet med, fik blærbetændelse, og mens jeg snakkede med vagt lægen spurgte han, udgrav gravid?? "NEJ - det er jeg ikk" 

Min kæreste kiggede på mig, da jeg sagde farvel, hvad er du ik??? Ja gravid..... 

Er du sikker?? - nej det var jeg faktisk ik!

Lyn hurtig var der en graviditets test i båden, og li så hurtig kom de to magisk strege 

Anmeld

9. oktober 2013

Flødebollen

liten-mamma skriver:

Ja, jeg har været gravid to gange. Første gang fik jeg en abort og anden gang kom der en baby ud af det

Åh, sorry

Troede, du var gravid igen...

Anmeld

9. oktober 2013

liten-mamma

Flødebollen skriver:

Åh, sorry

Troede, du var gravid igen...

Det er helt i orden  

Nej, er heldigvis ikke gravid igen.

Anmeld

9. oktober 2013

Frk. Petersen

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Jeg fik ikke min menses den dag jeg skulle.. (og heller ingen symptomer på mens) så gik ned og købte en test med det samme.. (på dagen) og der var så to streger

Anmeld

9. oktober 2013

Anonym trådstarter

Frk. Petersen skriver:

Jeg fik ikke min menses den dag jeg skulle.. (og heller ingen symptomer på mens) så gik ned og købte en test med det samme.. (på dagen) og der var så to streger

Tillykke   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.