Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.643 visninger
64 svar
30 synes godt om
8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tog en test ?

Anmeld

8. oktober 2013

TbCp

Anonym skriver:

Tog en test...

Eller tænker du om man har haft nogle fornemmelser tidligere end man kunne tage test eller?

Anmeld

8. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg tog, som alle andre nok også gør, en test

Er der andet du tænker?

Anmeld

8. oktober 2013

stjernehimmel

Da jeg i sin tid er igang med eksamen opgave, ryger jeg ned med sygdom for fuld udblæsning....  Ligger i min seng og kan ik andet end at kaste op.... Samtidig har jeg ondt i underlivet.... Efter nogle dage taget lægen test og mener det er blærebetlndelse og omgangssyge....

hjem i seng hvor det ingen bedring er, min læge går på ferie og jeg søger anden læge dom tjekket for underlivs betændelse... Der var intet at se, og han spørg om vi ik liiiige skal tjekke med en g-test for en sikkerheds skyld.... 

Jeg havde INGeN ide om at jeg ku være gravid, testen ender ud MEGET positiv og da hun sige tillykke går jeg i gulvet.... Det var VIRKELIg en kæmpe overraskelse og et kæmpe chok...

så præcis den 29 januar 2005 blev min datter skabt, mens jeg var på p-piller og hendes far brugte kondom

Anmeld

8. oktober 2013

Michelle21

Jeg blev ved med at gå over tid, og på trods af at alle mine hjemmeteste var negativ, så jeg tog til lægen og der var den bragende positiv..

Og er nu 23+5

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Hej tak for svar alle sammen, jeg ved godt at man bare tager en test, men ikke sådan ment, hvad i havde af symptomer, som i bare vidste " nu er jeg gravid, jeg ved det" .. eller om i fandt ud af det på en anderledes og sjov måde hvor lang var i henne da i fandt ud af det ? Osv knus

Anmeld

8. oktober 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tog en test

Havde ingen symptomer der tydede på graviditet udover en smule ømme bryster...

Anmeld

8. oktober 2013

Aabye

Jeg havde en meget klar fornemmelse af det da jeg blev gravid 2 gang.. Havde ingen symptomer what so ever.. Men min mave fornemmelse fortalte mig at der var et eller andet.. Og da jeg så tog en test morgenen efter var den positiv.. 

Anmeld

8. oktober 2013

liten-mamma

Jeg havde ingen symptomer overhovedet, havde bare en fornemmelse om at jeg var gravid og ganske rigtig, så var jeg gravid Den fornemmelse har holdt stik begge gange jeg var gravid. Første gang havde jeg dog voldsom kvalme, så det var nok mere det der fik mig til at tro at jeg var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.