Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinsen skriver: I sommeren 2011 var sommerferien li som de senere år, nemlig i vores sejlbåd, vi havde haft pb, i langtid (1 år +) så tanken om baby var lagt på hylAnn en stund... Denne sommer ledøje så meget af søsyge, hvilkt jeg ellers aldrig har døjet med, fik blærbetændelse, og mens jeg snakkede med vagt lægen spurgte han, udgrav gravid?? "NEJ - det er jeg ikk" Min kæreste kiggede på mig, da jeg sagde farvel, hvad er du ik??? Ja gravid..... Er du sikker?? - nej det var jeg faktisk ik! Lyn hurtig var der en graviditets test i båden, og li så hurtig kom de to magisk strege
I sommeren 2011 var sommerferien li som de senere år, nemlig i vores sejlbåd, vi havde haft pb, i langtid (1 år +) så tanken om baby var lagt på hylAnn en stund...
Denne sommer ledøje så meget af søsyge, hvilkt jeg ellers aldrig har døjet med, fik blærbetændelse, og mens jeg snakkede med vagt lægen spurgte han, udgrav gravid?? "NEJ - det er jeg ikk"
Min kæreste kiggede på mig, da jeg sagde farvel, hvad er du ik??? Ja gravid.....
Er du sikker?? - nej det var jeg faktisk ik!
Lyn hurtig var der en graviditets test i båden, og li så hurtig kom de to magisk strege
det var også fortjent efter så lang tid synes det er så synd for nogle kvinder der skal prøve i sååååå lang tid inden det lykkedes
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ingen symtomer udover manglende mens. 1. gang tog jeg test 3 dage over tid og 2. gang tog jeg 1 dag over tid
Anonym skriver: Tillykke
Tillykke
Jeg prøver en test i morgen når jeg står op, selvom det er lidt tidligt Finger for mig
Hmm har Ikke fået mens endnu, men har mens smerter??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128