Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Jeg vidste det da mine bryster begyndte at blive ømme og vokse 2 dage inden jeg skulle ha min mens

Så håber jeg mine meget ømme bryster betyder jeg er gravid !  De har været såååå ømme siden den 2 okt, skal have mens på lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Så håber jeg mine meget ømme bryster betyder jeg er gravid !  De har været såååå ømme siden den 2 okt, skal have mens på lørdag

Lad os håbe det ja

Anmeld

8. oktober 2013

CroQuis

Årh hvor skønt tillykke hvad lang tid tog det for jer ?

Tak

Det tog 2 år, inkl 3 ICSI forsøg 

Anmeld

8. oktober 2013

Signe-bine

Jeg fik mens smerter og enormt ømme bryster som jeg plejer omkring mens. Til gengæld så udeblev mens, men jeg tog ikke en test før 4 dage over tid (det plejede at komme nærmest på klokkeslættet), da min kæreste mente at nu var det tid, men jeg turde bare slet ikke tro på at det var rigtigt og at det var sket så hurtigt efter vi begyndte at prøve  Men den var god nok 

Held og lykke med jeres projekt 

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Lad os håbe det ja

Tak

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

Siiigneee skriver:

Jeg fik mens smerter og enormt ømme bryster som jeg plejer omkring mens. Til gengæld så udeblev mens, men jeg tog ikke en test før 4 dage over tid (det plejede at komme nærmest på klokkeslættet), da min kæreste mente at nu var det tid, men jeg turde bare slet ikke tro på at det var rigtigt og at det var sket så hurtigt efter vi begyndte at prøve  Men den var god nok 

Held og lykke med jeres projekt 

Dejlig historie og stort tillykke Hvor lang tid tog det ?

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Tak

Det tog 2 år, inkl 3 ICSI forsøg 

Hold da op, det var lang tid, det må ha' været så hårdt

Anmeld

8. oktober 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Hold da op, det var lang tid, det må ha' været så hårdt

Ja det var det også, men man ved jo desværre ikke på forhånd, om man skal have hjælp eller ej, så det er jo først efter 1 år at vi kunne søge læge, og dermed komme i behandling 

Heldigvis "glemmer" man alt det man har været igennem, når man ved der gemmer sig en lille derinde 

Anmeld

8. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten hvor er du heldig. Jeg vil såååå gerne være gravid, jeg er dog kun 22 år, og har været sammen med kæresten i 5 år og nogle måneder. Vi har prøvet i 6 mrd nu, så håber snart at jeg tester posetiv her den 12 

Et lille fif.. Lad være med at tænke ALT for meget over det, for så kan kroppen nemlig godt være en k*lling og lade som om den er gravid og give dig alle symptomerne på én gang uden faktisk at være gravid..

Jeg har været der..

Det tog os 6 måneder fra jeg stoppede på p-piller til jeg blev gravid, lige præcis..

Anmeld

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Ja det var det også, men man ved jo desværre ikke på forhånd, om man skal have hjælp eller ej, så det er jo først efter 1 år at vi kunne søge læge, og dermed komme i behandling 

Heldigvis "glemmer" man alt det man har været igennem, når man ved der gemmer sig en lille derinde 

Er glad for du har en lille en i maven nu :-) det må da være så skønt for dig efter alle de forsøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.