Hvordan fandt i ud af i var gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2013

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Et lille fif.. Lad være med at tænke ALT for meget over det, for så kan kroppen nemlig godt være en k*lling og lade som om den er gravid og give dig alle symptomerne på én gang uden faktisk at være gravid..

Jeg har været der..

Det tog os 6 måneder fra jeg stoppede på p-piller til jeg blev gravid, lige præcis..

Jeg har næsten alle falske symtomer, så det er til at blive sindsyg af ! Det er bare så svært at tænke på andet, når det er det eneste i verden man ønsker sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg har næsten alle falske symtomer, så det er til at blive sindsyg af ! Det er bare så svært at tænke på andet, når det er det eneste i verden man ønsker sig

Jeg ved godt hvor svært det er, men der gik 2 måneder fra jeg "glemte" det til jeg stod med en positiv test, så jeg tror på, at kroppen har brug for at stresse af..

Anmeld

8. oktober 2013

Lenats31

Med den første kunne jeg sove på en sten i døgndrift (næsten). menstruationen kom selvfølgelig ikke. En uge over tid tog jeg så den der ClearBlue test som var bragende positiv.

med nr to var jeg mere træt end vanlig men ikke i samme grad som første gang. Men der var bare "et eller andet". Igen udeblev menstruationen en test blev taget og bragende positiv.

Anmeld

8. oktober 2013

Signe-bine

Anonym skriver:

Dejlig historie og stort tillykke Hvor lang tid tog det ?

Jeg var super heldig at jeg blev gravid i allerførste forsøg.. Men jeg turde slet ikke tro på at det ville være så nemt for os, selvom min kæreste har en søn i forvejen, så tænkte jeg bare på at han har røget i 20 år og jeg vejede/vejer 15kg for meget, og jeg frygtede det kunne have stor indvirkning... Men det havde det heldgivis ikke 

Anmeld

8. oktober 2013

ErSkruk

Anonym skriver:

Jeg får også alle de falske symptomer, hver måned, fordi jeg så gerne vil have en lille spire. selv de måneder, hvor jeg ikke har haft sex (kæreste er sømand, så han kan være væk i længere tid af gangen) kan min krop og hoved begynde det der ræs og det er forfærdeligt. Efter æl er der såååå lang tid til mens!

Anmeld

8. oktober 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Hej alle, hvordan fandt du ud af du var gravid? Håber mange vil svare, knus 

Jeg drømte at min daværende svigerinde var gravid. 

Sagen var dog den, at hun kun havde været sammen med sin kæreste i 14 dage, og jeg vidste hun ville flippe når jeg fortalte hende det. DA jeg havde tidligt fri fra arbejde købte jeg en pakke med to tester i, for ligesom at drille hende lidt ekstra, så kunne hun jo tjekke det. 

Men hun nægtede at tjekke det, for hun nægtede at være gravid, og så tog jeg testen for sjov, og vi satte os til at se en film. 

Da filmen var færdig havde vi helt glemt testen, som min kæreste havde fået ansvaret for, og så så vi der var to streger. Men der var testen jo 1½ time gammel, så jeg skyndte mig at tage en ny, som STRAKS blev positiv..... 

Ikke planlagt overhovedet, men aldeles velkommen. Vi var lidt forvirrede den aften

Anmeld

8. oktober 2013

Dorthe1986

Anonym skriver:

Jeg har pco og blev efter et års prøven og uden jeg i den tid kunne få menstruation uden medicin, blev vi henvist til behandling. Her fik jeg at vide jeg skulle tabe mig og så ville de hjælpe mig. Så jeg gik hjem og startede pco-venlig diæt. 2 måneder efter fik jeg en hel naturlig menstruation og tænkte bare yes! 40 dage senere fik jeg endnu en så jeg regnede jo med at der ville komme en tredje igen en måneds tid efter. Men den dukkede aldrig op og jeg blev så irriteret! I mellemtiden var mine bryster blevet noget ømme, men slog det lidt hen med at det nok bare var pco'en der drillede men dybt indeni mig var der en stemme der sagde "du er gravid", men ville ikke lytte til den. Men så 14 dages tid efter havde jeg tre aftener i træk med kvalme og tudeture og hovedpine. Min kæreste (x nu) mente jeg skulle tage til lægen. Jeg besluttede dog at jeg lige ville tage en test først, så det gjorde jeg morgenen efter. Men det var med tanken at så var det da helt udelukket at jeg ikke var gravid. Klokken var 6 om morgnen da jeg tog den da jeg ville gøre det inden han skulle på arbejde. Nå men søvndrukken som jeg var, tisser jeg på testen, ligger den i vindueskarmen og går hen for at vaske mine hænder. Kaster et hurtigt blik på testen og så kan jeg da ellers lige love for at jeg vågnede op! To knaldrøde streger var det jeg så så med testen i hånden trampede jeg ud i køkkenet og smed den lige op i synet på den kommende far og nærmest skreg "SEEEEE"

Da var jeg så allerede i 7. Uge :-)

Anmeld

8. oktober 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg havde været på ferie med min kæreste, efter planen skulle jeg have min mens de sidste par dage inden vi skulle hjem - den kom ikke men tænkte det nok bare var varmen eller lign.

nogen dage efter jeg var kommet hjem tænkte jeg at jeg nok hellere liiiiige måtte tage en test

Anmeld

8. oktober 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hehe vidste det allerede inden positiv testen da jeg vågnede dagen efter ægløsning og masser af sex med en form for kvalme jeg ikke havde prøvet at have før..

Anmeld

8. oktober 2013

Manna

Oppustet flere dage i træk - morgen og aften, voksende bryster.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.