Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Majbrit P

sommerbarn<3 skriver:

lækre! Overvejede selv den fra mini rodini til min søn, men nu fik jeg jo fat i den anden billigt, så den blev det.

de er virkelig lækre.. var helt i chok over at kvaliteten var så god min store dreng er en frossenpind og han var helt vild da han tog den på, så han valgte den og så fik den lille den også fordi den var så lækker  

men det er jo med at spare hvor man kan, så kan godt forstå du tog den anden til den gode pris!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Majbrit P

twinny skriver:

Helly hansen. 800 for de to. Normal pris 800 pr stk. De er bare lækre. 

hvordan kan det være du fik dem begge for 800 så? det er da billigt sluppet ... de ser da for dejlige ud!!

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

Loa skriver:

En mørkelilla mini a ture til 899...

Elsker det mærke, meeeeeen er begyndt at overveje om det alligevel er lige dyrt nok, når tingene har det med at forsvinde i børnehaven

synes alle jakker i dag koster 800+... 

men det mærke er også lækkert..

ja øv! det så træls at folk ikke kan holde nallerne for dem selv!

Anmeld

4. oktober 2013

mor88

Three little steps skriver:

Vi fik lige smidt 1200 kroner x 3 efter vinterjakker til børnene. 

Hvad kostede jeres? hvad mærke er det?

Hvorfor valgte i netop denne type? i må gerne smide billede hvis i lyster

Synes godt nok børnetøj bliver dyrer og dyrer...

Molo! den kostede en tusse, men er faktisk slet ikke tilfreds med den 

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

mor88 skriver:

Molo! den kostede en tusse, men er faktisk slet ikke tilfreds med den 

øv, hvorfor ikke? kan den ikke byttes så=

Anmeld

4. oktober 2013

lineog4

godt sluppet.. Vi kunne desværre ikke købe tilbud til drengene fordi vi ikke vidste deres størrelser i sommers, og nina synes alle jakkerne var grimme så hun fandt endelig en flot en som lige kostede det dobbelte.. 

Jeg synes ikke jeg har haft problemer med støsejler og har ofte købt både jakker og flyverdragt når de er på tilbud - det er jo en del at spare.

Dina ved mor ikke slipper en bondegård for en jakke så hun får en håndfuld at vælge imellem i et acceptabeæt prisleje - tror slet ihøjhus ville være glad for en jakke hvis hun vidste den var dyr (ja desværre tager hun lidt for ofte voksen ting på sig men er jo også en stor pige efterhånden). Og så er hun ikke så forfængelig som sin mor, hvis den er praktisk, har en fed farve (og den må ikke stråle af pige pige pige pige) og holder hende varm så er hum tilfreds ;-) og jeg nyder det så længe det varer....

Anmeld

4. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja det er måske lidt peberet.. men den ældste bestemmer selv sin jakke.. og den kostede 1375 kroner men vi fik så rabat fordi vi købte alle 3 jakker hos dem, så vi fik dem alle for 1200 stk. 

den er også super smart dejlig farve.. er de gode dem fra h&m?

WOW!! Godt nok må mine børn også gerne være med til at vælge deres tøj når interessen kommer, men der kommer så sandelig også et pris-limit 

Ville aldrig give 1200kr for et stykke tøj, hverken til mig eller børn. Billigere kam SAGTENS gøre det. Men FEDT hvis i har så meget luft i økonomien 

Anmeld

4. oktober 2013

bøllen

Vi fik lige smidt 1200 kroner x 3 efter vinterjakker til børnene. 

Hvad kostede jeres? hvad mærke er det?

Hvorfor valgte i netop denne type? i må gerne smide billede hvis i lyster

Synes godt nok børnetøj bliver dyrer og dyrer...

Vi køber gerne når der er udsalg . Iår har den lille fået jakke fra Hummel . De store kan muligvis bruge den fra sidste år. Også købt på tilbud. Vildt nok 1200x 3  Det er alligevel en slat

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

lineog4 skriver:

Jeg synes ikke jeg har haft problemer med støsejler og har ofte købt både jakker og flyverdragt når de er på tilbud - det er jo en del at spare.

Dina ved mor ikke slipper en bondegård for en jakke så hun får en håndfuld at vælge imellem i et acceptabeæt prisleje - tror slet ihøjhus ville være glad for en jakke hvis hun vidste den var dyr (ja desværre tager hun lidt for ofte voksen ting på sig men er jo også en stor pige efterhånden). Og så er hun ikke så forfængelig som sin mor, hvis den er praktisk, har en fed farve (og den må ikke stråle af pige pige pige pige) og holder hende varm så er hum tilfreds ;-) og jeg nyder det så længe det varer....

Har svært ved at vudere det.. mine børn vokser helt vildt, så selv 1-2 numre større kan ikke gøre det 

nina får lov at vælge sit overtøj fordi ellers vil hun ikke gå med det.. hun er startet i skole så det betyder så meget for hende med en smart jakke så de andre bliver "jaloux" som hun siger... men har det sådan at hver år får børnene lov at vælge deres vinterjakker og sommerjakke og så får de 1 sæt tøj de selv vælger til skolestart..

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

Mor11 skriver:

WOW!! Godt nok må mine børn også gerne være med til at vælge deres tøj når interessen kommer, men der kommer så sandelig også et pris-limit 

Ville aldrig give 1200kr for et stykke tøj, hverken til mig eller børn. Billigere kam SAGTENS gøre det. Men FEDT hvis i har så meget luft i økonomien 

ja, men herhjemme mener manden at prisen er afgørende for kvaliteten, og ham kan man ikke sige imod.. det er vores guldklumper og der skal ikke spares når det angår sko og overtøj, derfor får børnene selv lov at vælge.. han tjener også godt så det er okay, synes bare det er mange penge alligevel for jakker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.