Hvad kostede jeres børns vinterjakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

Majbrit P

bøllen skriver:

Vi køber gerne når der er udsalg . Iår har den lille fået jakke fra Hummel . De store kan muligvis bruge den fra sidste år. Også købt på tilbud. Vildt nok 1200x 3  Det er alligevel en slat

køber du en str større end normalt siden de kan bruge jakken 2 år i træk eller?

ja, det er også lidt penge i hvert fald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

mor88

Three little steps skriver:

øv, hvorfor ikke? kan den ikke byttes så=

vi fik den i gave, og har desværre ikke mulighed for at få den byttet, men jeg synes at elastikken ved håndleddene er for løs, og lidt dårligt at man ikke kan stramme dem, og så går den alt for langt op i ansigtet, når den er lukket helt. 

Så jeg er på udkig efter en anden 

Anmeld

4. oktober 2013

Majbrit P

mor88 skriver:

vi fik den i gave, og har desværre ikke mulighed for at få den byttet, men jeg synes at elastikken ved håndleddene er for løs, og lidt dårligt at man ikke kan stramme dem, og så går den alt for langt op i ansigtet, når den er lukket helt. 

Så jeg er på udkig efter en anden 

ja okay

Anmeld

4. oktober 2013

lineog4

Har svært ved at vudere det.. mine børn vokser helt vildt, så selv 1-2 numre større kan ikke gøre det 

nina får lov at vælge sit overtøj fordi ellers vil hun ikke gå med det.. hun er startet i skole så det betyder så meget for hende med en smart jakke så de andre bliver "jaloux" som hun siger... men har det sådan at hver år får børnene lov at vælge deres vinterjakker og sommerjakke og så får de 1 sæt tøj de selv vælger til skolestart..

Sådan har jeg det også selv ikke for andre skal blive misundelige men for at føle jeg passer ind. Men heldigvis har mine børn slet ikke fået det med sig og de føler sig tilpas i flokken i både det ene og andet. Har selv oplevet det som en hæmsko at jeg havde det sådan... 

Men kan sørme godt forstå din datter kunne lide jakken, for den er fed. Jeg har bare fået en datter der ikke er pyntesyg selvom jeg jo synes hun burde vise hvor smuk hun er  Men skal have praktisk og varmt og helst ikke noget hvor mor bliver helt hvid i hovedet hvis der kommer et hul....

Anmeld

4. oktober 2013

StudPsyk

mini rodini og molo 

hvor købte du den henne? synes det svært at vudere størrelser fra sommer til vinter :/ prøvede et år at købe vinterjakke til den store på januars udsalg og hun kunne ikke passe den om vinteren 

Det har jeg desværre glemt! Det er selvfølgelig også et sats, så jeg købte dem også først til sommer. Havde heller ikke turde købe allerede i januar!

Anmeld

4. oktober 2013

Mortilxx

Jeg har lige bestilt en Hummel jakke til 600 kr. Mit valg blev Hummel, da de laver deres jakker med elastik ved håndled og ved numsen. Det er nødvendigt, da min søn er meget tynd.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. oktober 2013

EnGodMor

Har givet 80 kroner for en rigtig dejlig varm jakke til mit barn. 

Mega udsalg sidste år i tøj og sko, inden de lukkede og jakken kan bruges igen i år.

Anmeld

4. oktober 2013

baby012

Danefæ x2 = 1800 kr

hummel x2 i flyverfragt = 2000 

det altså dyrt Når man ser på det på den måde 

Anmeld

4. oktober 2013

twinny

hvordan kan det være du fik dem begge for 800 så? det er da billigt sluppet ... de ser da for dejlige ud!!

Outlet. 

Anmeld

4. oktober 2013

Mettefpigen

Købt en brugt danefæ til 300 og en colerkids til 300 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.