BigHope13 skriver:
det er bare helt fantastisk at stå med beskeden om at man skal blive mor, og især efter man har tabt gejsten og faktisk været på randen til at give helt op, Når først lillemanden er ude så det 3 år siden at p-pillen blev smidt men er sikker på han er al ventetiden værd

Jeg havde det sådan at tiden bare var fløjet forbi da jeg var halvejs, og alligevel så tænkte jeg pyhhh 20 uger endnu, det sørme længe, men ja nu sidder jeg her 15 uger efter og synes det var igår at jeg var halvvejs, så ja tiden skal nok gå
hvor er det dejligt at du har lidt at give dig til med værelset
det er sådan en hyggelig ting at få syslet lidt omkring.

Ja nemlig, det der var det mest fustrende for mig var at jeg havde taget 8 graviditets teste herhjemme men de var alle negative, men jeg blev ved med at gå over tid, så jeg besluttede mig for at ringe til lægen og der fik jeg taget en test som var bragende positiv, som min læge sagde, det er MEGET forskelligt hvornår folk tester positiv, jeg var 5+2 da jeg fandt ud af det, så det var mærkeligt at mine egne ikke vil,,
Men jeg er så LYKKELIG for at bære på vores lille ønske prins, jeg glæder mig umådelig meget, jeg synes ikke det er ret lang tid siden jeg fortalte min mor og min mand det, jeg ringede da jeg lige var kommet ud fra lægen
og nu er jeg 22+1 

Anmeld