Hvordan går det med jer der er gravide? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Michelle21

UnderStjernerne skriver:

Jeg er idag 32+5 og synes godt nok jeg er ved at blive utålmodig!  Døjer en del med ryg- og lændesmerter og så skal der næsten ingenting til før mine ben truer med kramper, men vores lille baryl i maven har det godt og giver nogle gode spark lige i ribbenene hver eneste dag  Sidst vi var til jm var da jeg var 30+3, og der blev hun skønnet til 1400 gram  

Så nu går vi faktisk bare og venter på at det bliver november så vi kan få vores skønne datter i armene 

Hvor lyder det bare skønt, kan godt forstå i glæder jer, der er desværre bare lang tid for mig endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Annemette07

Michelle21 skriver:

Tillykke med bryllupet  

Det lyder ellers rigtig dejligt, så er der ikke så lang tid til termin nu  

Hvordan ved man om man har plukveer??

Ja, godt spørgsmål. I starten var jeg i tvivl, men da den lille blev større var jeg ikk længere i tvivl når jeg fik/får plukveer. Det var først sidst i uge 20'erne jeg var sikker på hvad plukveer var/er.

Min mave bliver helt spændt og deform, også føles det bare som om hele maven bliver strammet ind.

Og lige for tiden er de bare trælse, for alt hvad jeg foretager mig giver plukveer, bare når jeg sætter mig på wc får jeg dem, og ligeså snart den lille laver den mindste bevægelse i mave er de der også, så synes godt snart han må komme ud

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Annemette07 skriver:

Ja, godt spørgsmål. I starten var jeg i tvivl, men da den lille blev større var jeg ikk længere i tvivl når jeg fik/får plukveer. Det var først sidst i uge 20'erne jeg var sikker på hvad plukveer var/er.

Min mave bliver helt spændt og deform, også føles det bare som om hele maven bliver strammet ind.

Og lige for tiden er de bare trælse, for alt hvad jeg foretager mig giver plukveer, bare når jeg sætter mig på wc får jeg dem, og ligeså snart den lille laver den mindste bevægelse i mave er de der også, så synes godt snart han må komme ud

Ja det kan jeg godt se hehe håber ikke jeg får dem endnu

Anmeld

27. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

I morgen er jeg 35 uger henne med vores lille dreng, det er første graviditet og jeg begynder at være rigtig hårdt ramt af den belastning det nu engang er.
Har hele vejen igennem haft det ret nemt, trods for bækkenløsning og rygsmerter, og ja almindelige gener som tissetrang, halsbrand og lidt on/off væske i kroppen.

De sidste par uger har været plaget af enormt træthed, føler mig så energi forladt, og nu jeg begyndt at mærke plukkeveer også, og de kan også nogle gange tage pusten fra mig , og være temmelig ubehagelige.
Var til JM 34+4 hvor hun skønnet bassen til at veje ca 2400g og han står med hovedet godt langt nede i bækkenet, og mærker også en del massen og jag ned mod skambenet.

ellers så nyder jeg bare at være gravid, når jeg finder energien vasker jeg tøj og gør det hele klar til lillemandens ankomst, i aften skal vi ud til mine svigerforældre som har købt en rigtig flot vugge til os som vi skal have med hjem, og så håber jeg at høre fra ønskebørn enten i næste uge eller ugen efter at vores barnevogn er kommet hjem så den også kan blive hentet, og så er vi faktisk så godt som klar.

synes tiden er fløjet afsted og fatter slet ikke at der kun er 36 dage til termin, har været igennem fertilitetesbehandling så for blot et år siden sad jeg med tanken om at jeg aldrig nogensinde skulle få lov at blive mor. men heldigvis ville skæbnen noget andet

Rigtig dejligt tråd, det skønt at læse om alle jer andre gravide, og håber i alle kommer godt i mål og får nydt tiden trods diverse gener graviditet kan medføre

Anmeld

27. september 2013

justagirl

Jeg er idag 13+1 !

og har sq en ret nem graviditet!

døjer ikke med andet end kvalme HELE tiden.. lidt træls.. og bliver nød til at spise små ting hele tiden for at få det nogen lunde.. haha.. så har allerede taget omkring 3-4 kg på

har kun kastet op 2 gange .. mavegalle da jeg valgte trods kvalmen ikke at spise noget .. typsik . har døjet med ondt i lænd, men det er ved at gå i sig selv! og træt hed men det hjælper jernen på ..

men har været til NF hvor jeg fik tallet 1:517 - og da vi har kromoson fejl i faderens side men ikke vidste hvem af svigermors børn som havde det i generne, skal jeg allerede til scanning igen d 10 - 10 -2013 og jeg glæder mig til at se min lile fis igen!  -

fik så et opkald idag, det var svigermor som havde fået svar fra RIDE og fik så afvide at min dejlige kæreste, var den eneste af hendes 4 børn som ikke havde kromosonfejlene i generne som hendes første fødte døde af, 4 måneder efter fødsel øv .

men jeg er LYKKELIG! og nu krydser jeg bare på at mit tal bliver højere den 10. da hun havde svært ved at måle nakkefolden helt!

men glæder mig rigtig meget vil at få kønnet afvide! og stå med min lille fis i armene!

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

I morgen er jeg 35 uger henne med vores lille dreng, det er første graviditet og jeg begynder at være rigtig hårdt ramt af den belastning det nu engang er.
Har hele vejen igennem haft det ret nemt, trods for bækkenløsning og rygsmerter, og ja almindelige gener som tissetrang, halsbrand og lidt on/off væske i kroppen.

De sidste par uger har været plaget af enormt træthed, føler mig så energi forladt, og nu jeg begyndt at mærke plukkeveer også, og de kan også nogle gange tage pusten fra mig , og være temmelig ubehagelige.
Var til JM 34+4 hvor hun skønnet bassen til at veje ca 2400g og han står med hovedet godt langt nede i bækkenet, og mærker også en del massen og jag ned mod skambenet.

ellers så nyder jeg bare at være gravid, når jeg finder energien vasker jeg tøj og gør det hele klar til lillemandens ankomst, i aften skal vi ud til mine svigerforældre som har købt en rigtig flot vugge til os som vi skal have med hjem, og så håber jeg at høre fra ønskebørn enten i næste uge eller ugen efter at vores barnevogn er kommet hjem så den også kan blive hentet, og så er vi faktisk så godt som klar.

synes tiden er fløjet afsted og fatter slet ikke at der kun er 36 dage til termin, har været igennem fertilitetesbehandling så for blot et år siden sad jeg med tanken om at jeg aldrig nogensinde skulle få lov at blive mor. men heldigvis ville skæbnen noget andet

Rigtig dejligt tråd, det skønt at læse om alle jer andre gravide, og håber i alle kommer godt i mål og får nydt tiden trods diverse gener graviditet kan medføre

Det lyder bare super skønt, og jeg kender godt din følelse af ikke og tro at man skulle blive mor, Vi har prøvet i meeeeget lang tid, og da jeg så blev fyret, fra mit meget stressede arbejde, så blev jeg gravid blot 2 uger efter jeg stoppede det var simplethen den bedste dag i mit liv.

Men jeg elsker også og være gravid, synes bare der er umådelig langtid til at jeg er over de 30 uger,,, men tiden løber vel afsted, vi er godt igang med værelse, da jeg skal have overskud pga min operation,  

Anmeld

27. september 2013

DianaRJS

Britt88 skriver:

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over at du har 1 kg sukker i maven

hehe nej kunne jeg heller ikke selv da han sagde det

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

justagirl skriver:

Jeg er idag 13+1 !

og har sq en ret nem graviditet!

døjer ikke med andet end kvalme HELE tiden.. lidt træls.. og bliver nød til at spise små ting hele tiden for at få det nogen lunde.. haha.. så har allerede taget omkring 3-4 kg på

har kun kastet op 2 gange .. mavegalle da jeg valgte trods kvalmen ikke at spise noget .. typsik . har døjet med ondt i lænd, men det er ved at gå i sig selv! og træt hed men det hjælper jernen på ..

men har været til NF hvor jeg fik tallet 1:517 - og da vi har kromoson fejl i faderens side men ikke vidste hvem af svigermors børn som havde det i generne, skal jeg allerede til scanning igen d 10 - 10 -2013 og jeg glæder mig til at se min lile fis igen!  -

fik så et opkald idag, det var svigermor som havde fået svar fra RIDE og fik så afvide at min dejlige kæreste, var den eneste af hendes 4 børn som ikke havde kromosonfejlene i generne som hendes første fødte døde af, 4 måneder efter fødsel øv .

men jeg er LYKKELIG! og nu krydser jeg bare på at mit tal bliver højere den 10. da hun havde svært ved at måle nakkefolden helt!

men glæder mig rigtig meget vil at få kønnet afvide! og stå med min lille fis i armene!

Det lyder da ikke rart, men jeg  for at alt er som det skal være når du kommer til scanning igen

Anmeld

27. september 2013

asff

Michelle21 skriver:

Det lyder bare rigtig dejligt Så vi jo egentlig meget tæt på hinanden

Det er vi da

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

asff skriver:

Det er vi da

hvornår har du termin ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.