Michelle21 skriver:
Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ? 
Jeg starter gerne selv:
Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..
Håber nogle Vil være med 
I morgen er jeg 35 uger henne med vores lille dreng, det er første graviditet og jeg begynder at være rigtig hårdt ramt af den belastning det nu engang er.
Har hele vejen igennem haft det ret nemt, trods for bækkenløsning og rygsmerter, og ja almindelige gener som tissetrang, halsbrand og lidt on/off væske i kroppen.
De sidste par uger har været plaget af enormt træthed, føler mig så energi forladt, og nu jeg begyndt at mærke plukkeveer også, og de kan også nogle gange tage pusten fra mig , og være temmelig ubehagelige.
Var til JM 34+4 hvor hun skønnet bassen til at veje ca 2400g og han står med hovedet godt langt nede i bækkenet, og mærker også en del massen og jag ned mod skambenet.
ellers så nyder jeg bare at være gravid, når jeg finder energien vasker jeg tøj og gør det hele klar til lillemandens ankomst, i aften skal vi ud til mine svigerforældre som har købt en rigtig flot vugge til os som vi skal have med hjem, og så håber jeg at høre fra ønskebørn enten i næste uge eller ugen efter at vores barnevogn er kommet hjem så den også kan blive hentet, og så er vi faktisk så godt som klar.
synes tiden er fløjet afsted og fatter slet ikke at der kun er 36 dage til termin, har været igennem fertilitetesbehandling så for blot et år siden sad jeg med tanken om at jeg aldrig nogensinde skulle få lov at blive mor.

men heldigvis ville skæbnen noget andet

Rigtig dejligt tråd, det skønt at læse om alle jer andre gravide, og håber i alle kommer godt i mål og får nydt tiden trods diverse gener graviditet kan medføre