Michelle21 skriver:
Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ? 
Jeg starter gerne selv:
Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..
Håber nogle Vil være med 
Jeg er 14+0 i dag, og det er min værste graviditet ever!!
Jeg har en datter i forvejen, og da jeg ventede hende var det vand i forhold til denne her.
Jeg har været syg siden jeg blev gravid -
Blærebetændelse, tandkødsbetændelse, opkast, migræne, ultra hård mave, mavekatar, halsbetændelse osv.
Har nu fået konstateret bækkenløsning i dag, samt fik jeg af vide at grunden til jeg har vejrtrækningsproblemer er at jeg har fået et hekseskud i ryggen 
Har derudover bihulebetændelse og halsbetændelse nu også.
Er virkelig depressiv over alt det sygdom, det havde jeg slet ikke regnet med.
MEN! Jeg glæder mig stadig til at se lille bebs til marts! Det og min dejlige familie holder altid humøret oppe