Hvordan går det med jer der er gravide? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Sabone

Anonym23 skriver:

Tillykke med brylluppet, det må have været en stor oplevelse at blive gift som gravid?
Det lyder lækkert at du har haft en skøn graviditet

Tak skal du have

Egentlig tror jeg oplevelsen er lige stor, om man er gravid eller ej, men var i hvert fald meget rørt og kunne også mærke, at der ikke var lang vej til glædestårer flere gange, men det ville der nok heller ikke have været, hvis jeg ikke var gravid

Vi havde snakket længe om, om vi skulle gifte os, men min mand mente ikke, at jeg skulle have det hele på én gang - baby og bryllup, men da vi var på ferie på Venø gik han alligevel på knæ inde i kirken (har altid gerne ville giftes i den kirke), men vi valgte et stille og roligt bryllup på rådhuset med vores nærmeste familie og så er der i hvert fald styr på dét, når jeg føder og så vil vi velsignes i Venø kirke, når min mand bliver 30  

Og ja, jeg er bare god til at være gravid! Har dog fået en del strækmærker, men fuck det - det hører med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Michella2

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Jeg er 14+0 i dag, og det er min værste graviditet ever!!

Jeg har en datter i forvejen, og da jeg ventede hende var det vand i forhold til denne her.

Jeg har været syg siden jeg blev gravid - 

Blærebetændelse, tandkødsbetændelse, opkast, migræne, ultra hård mave, mavekatar, halsbetændelse osv.

Har nu fået konstateret bækkenløsning i dag, samt fik jeg af vide at grunden til jeg har vejrtrækningsproblemer er at jeg har fået et hekseskud i ryggen 

Har derudover bihulebetændelse og halsbetændelse nu også.

Er virkelig depressiv over alt det sygdom, det havde jeg slet ikke regnet med.

MEN! Jeg glæder mig stadig til at se lille bebs til marts! Det og min dejlige familie holder altid humøret oppe 

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Sabone skriver:

Tak skal du have

Egentlig tror jeg oplevelsen er lige stor, om man er gravid eller ej, men var i hvert fald meget rørt og kunne også mærke, at der ikke var lang vej til glædestårer flere gange, men det ville der nok heller ikke have været, hvis jeg ikke var gravid

Vi havde snakket længe om, om vi skulle gifte os, men min mand mente ikke, at jeg skulle have det hele på én gang - baby og bryllup, men da vi var på ferie på Venø gik han alligevel på knæ inde i kirken (har altid gerne ville giftes i den kirke), men vi valgte et stille og roligt bryllup på rådhuset med vores nærmeste familie og så er der i hvert fald styr på dét, når jeg føder og så vil vi velsignes i Venø kirke, når min mand bliver 30  

Og ja, jeg er bare god til at være gravid! Har dog fået en del strækmærker, men fuck det - det hører med

Det lyder som et bryllup lige efter mit hovede
Super romantisk at han friede inde i kirken
Strækmærker er vel hvad der hører til, bare kald dem tiger-stripes i stedet for

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Michella1988 skriver:

Jeg har en datter i forvejen, og da jeg ventede hende var det vand i forhold til denne her.

Blærebetændelse, tandkødsbetændelse, opkast, migræne, ultra hård mave, mavekatar, halsbetændelse osv.

Har nu fået konstateret bækkenløsning i dag, samt fik jeg af vide at grunden til jeg har vejrtrækningsproblemer er at jeg har fået et hekseskud i ryggen 

MEN! Jeg glæder mig stadig til at se lille bebs til marts! Det og min dejlige familie holder altid humøret oppe 

Uh det lyder ikke rart!
Vi må håbe det værste er ovre og du får et roligt 2. trimester
Men babyen derinde har det godt nok eller?

Anmeld

27. september 2013

Sabone

Anonym23 skriver:

Det lyder som et bryllup lige efter mit hovede
Super romantisk at han friede inde i kirken
Strækmærker er vel hvad der hører til, bare kald dem tiger-stripes i stedet for

Det var så perfekt - MEGET bedre end jeg havde turde håbe på!! 

En dag fyldt med kærlighed!!

Haha, ja det kunne jeg selvfølgelig gøre

Har du en idé om, hvad der gemmer sig inde i maven?

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Anonym23 skriver:

Hyggelig tråd

Jeg er i dag 13+0 efter min nye termin. Var til Nakkefoldsskanning i onsdags og det gik helt perfekt, så er super glad
Mærker ikke så meget til babyen endnu, ud over at jeg stadig døjer med kvalme og nogle gange lidt smerter i maven
Glæder mig super meget til at maven begynder at vokse, og til jeg skal mærke liv. Er begyndt at købe det første graviditetstøj, det er smadder hyggeligt.
Jeg læser på uni i Aarhus, og skal i praktik her fra 7. oktober, så er spændt på hvordan det går med maven og kvalmen.

Og det er vores første barn

Det lyder da bare super, det er altid skønt og se sin lille guldklump, jeg kan godt huske da vi skulle til nakkefold, hold op hvor var jeg nervøs.. men det gik godt, og det samme gjorde vores md

Men lyder til du har det skønt indtil videre

Anmeld

27. september 2013

Michella2

Anonym23 skriver:

Uh det lyder ikke rart!
Vi må håbe det værste er ovre og du får et roligt 2. trimester
Men babyen derinde har det godt nok eller?

Ja, jeg håbede jo at det værste ville være ovre nu, men mit imunforsvar er stået helt af  Håber stadig at det bliver bedre med tiden her i 2 semester.

Men jo, baby har det ganske fint, og nf gik super godt. 

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Sabone skriver:

Det var så perfekt - MEGET bedre end jeg havde turde håbe på!! 

En dag fyldt med kærlighed!!

Haha, ja det kunne jeg selvfølgelig gøre

Har du en idé om, hvad der gemmer sig inde i maven?

Jeg er egentlig ligeglad, men har en følelse af at det er en pige.
Ved ikke hvorfor Men er meget i tvivl Så vi snakker navne til begge køn og glæder os til at få det at vide til november
Skal du så snart på barsel eller?

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Michella1988 skriver:

Det lyder da super træls, håber du får en bedre graviditet

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Michelle21 skriver:

ja det tænker jeg også, jeg skal til eksamen 16. december og har termin 30 januar

Vi må håbe du holder til til terminen så, det ville da være ærgerligt hvis du ikke nåede eksamen
Min næste eksamen ligger næsten 3 mdr inden termin, så jeg får nærmere problemer med at få tiden til at gå det sidste stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.