Michelle21 skriver:
Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ? 
Jeg starter gerne selv:
Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..
Håber nogle Vil være med 
Jeg er idag 36+4 og venter en lille dreng som er mit første barn.
Jeg blev gift med min kæreste, eller det hedder jo mand nu ;-), den 6-9-13, og vi har været sammen i snart 5,5 år og kendt hinanden i lidt over ti år :-)
Jeg er en af de heldige personer som er sluppet for strækmærker og har kun taget ca 4-5 kg på i hele graviditeten. Jeg har indtil for et par uger siden haft en rigtig nem graviditet, men er dog begyndt at være meget plaget af plukveer der gør ondt, samt lændesmerter, og desuden er min tålmodighed, nok ligesom alle andres, ved at være sluppet op :-)
Anmeld