Hvordan går det med jer der er gravide? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

Tulipan

DianaRJS skriver:

jeg er 28+6 med 3 og 4 barn, som er en lille prins og en lille prinsesse.....

Jeg har desværre rigtig mange gener i denne graviditet, bækkenløsninger, sure opstød halsbrand, kaster op som en i pokker, og forhøjet levertal hvilket har givet graviditets kløe, udover det er der jo 2 så er allerede nu temmelig besværret af maven, enten vælter vi et eller andet eller også går man bare ind i alting ;P

men når det så er sagt nyder jeg nu stadig at være gravid og glæder mig til de 2 små kommer om ca 9 uger

derudover har jeg stort set lige været til vækstscanning hvor alt bare var super som lægen besked det var der 1kg sukker og 1166g prinsesse flow var fine og samme med fostervand, så det er bare super dejligt

Lækkert med en god vægtsskanning
Tror du ikke dine ekstragener er fordi der den her gang er to der trykker på maven osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Sabone

Anonym23 skriver:

Jeg er egentlig ligeglad, men har en følelse af at det er en pige.
Ved ikke hvorfor Men er meget i tvivl Så vi snakker navne til begge køn og glæder os til at få det at vide til november
Skal du så snart på barsel eller?

Sådan havde jeg det også! Det er fuldstændig ligemeget med kønnet, bare baby er sund og rask!  
Manden havde et ønske om, at den første blev en dreng, så der var en storebror til de andre og det ønske fik han da opfyldt

Har I fundet nogle navne så?

Jeg er skam på barsel - siden 8. august, tror jeg Jeg er studerende, så det skulle passe med mit studie og det var bedst sådan

Anmeld

27. september 2013

DianaRJS

Anonym23 skriver:

Lækkert med en god vægtsskanning
Tror du ikke dine ekstragener er fordi der den her gang er to der trykker på maven osv?

mange af generne havde jeg også ved den ældste, så lægerne mener desværre det er derfor da man normalt har lettere ved at få generne når man har haft dem før, men sådan noget som opkast, sure opstød og halsbrand er fordi der er 2 det er lidt værre da der jo er mere der presser

Anmeld

27. september 2013

UnderStjernerne

Jeg er idag 32+5 og synes godt nok jeg er ved at blive utålmodig!  Døjer en del med ryg- og lændesmerter og så skal der næsten ingenting til før mine ben truer med kramper, men vores lille baryl i maven har det godt og giver nogle gode spark lige i ribbenene hver eneste dag  Sidst vi var til jm var da jeg var 30+3, og der blev hun skønnet til 1400 gram  

Så nu går vi faktisk bare og venter på at det bliver november så vi kan få vores skønne datter i armene 

Anmeld

27. september 2013

Hullabullabulla

DianaRJS skriver:

jeg er 28+6 med 3 og 4 barn, som er en lille prins og en lille prinsesse.....

Jeg har desværre rigtig mange gener i denne graviditet, bækkenløsninger, sure opstød halsbrand, kaster op som en i pokker, og forhøjet levertal hvilket har givet graviditets kløe, udover det er der jo 2 så er allerede nu temmelig besværret af maven, enten vælter vi et eller andet eller også går man bare ind i alting ;P

men når det så er sagt nyder jeg nu stadig at være gravid og glæder mig til de 2 små kommer om ca 9 uger

derudover har jeg stort set lige været til vækstscanning hvor alt bare var super som lægen besked det var der 1kg sukker og 1166g prinsesse flow var fine og samme med fostervand, så det er bare super dejligt

Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over at du har 1 kg sukker i maven

Anmeld

27. september 2013

asff

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Hyggelig tråd

Her går det sådan.. Virkelig trist, for jeg har bækkenløsning. Er 23+0 og har det ellers ok. Babypigen er i fuld gang, og jeg nyder det!

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Anonym23 skriver:

Vi må håbe du holder til til terminen så, det ville da være ærgerligt hvis du ikke nåede eksamen
Min næste eksamen ligger næsten 3 mdr inden termin, så jeg får nærmere problemer med at få tiden til at gå det sidste stykke tid

ja håber jeg inderligt også jeg gør

Anmeld

27. september 2013

Annemette07

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Jeg er idag 36+4 og venter en lille dreng som er mit første barn.
Jeg blev gift med min kæreste, eller det hedder jo mand nu ;-), den 6-9-13, og vi har været sammen i snart 5,5 år og kendt hinanden i lidt over ti år :-)

Jeg er en af de heldige personer som er sluppet for strækmærker og har kun taget ca 4-5 kg på i hele graviditeten. Jeg har indtil for et par uger siden haft en rigtig nem graviditet, men er dog begyndt at være meget plaget af plukveer der gør ondt, samt lændesmerter, og desuden er min tålmodighed, nok ligesom alle andres, ved at være sluppet op :-)

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Annemette07 skriver:

Jeg er idag 36+4 og venter en lille dreng som er mit første barn.
Jeg blev gift med min kæreste, eller det hedder jo mand nu ;-), den 6-9-13, og vi har været sammen i snart 5,5 år og kendt hinanden i lidt over ti år :-)

Jeg er en af de heldige personer som er sluppet for strækmærker og har kun taget ca 4-5 kg på i hele graviditeten. Jeg har indtil for et par uger siden haft en rigtig nem graviditet, men er dog begyndt at være meget plaget af plukveer der gør ondt, samt lændesmerter, og desuden er min tålmodighed, nok ligesom alle andres, ved at være sluppet op :-)

Tillykke med bryllupet  

Det lyder ellers rigtig dejligt, så er der ikke så lang tid til termin nu  

Hvordan ved man om man har plukveer??

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

asff skriver:

Hyggelig tråd

Her går det sådan.. Virkelig trist, for jeg har bækkenløsning. Er 23+0 og har det ellers ok. Babypigen er i fuld gang, og jeg nyder det!

Det lyder bare rigtig dejligt Så vi jo egentlig meget tæt på hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.