Hvordan går det med jer der er gravide? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.057 visninger
79 svar
13 synes godt om
27. september 2013

Michelle21

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Karla

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Det lyder til du har en skøn graviditet indtil videre

Jeg er 31+0 i dag, med en lille pige. Det er vores første barn.
Jeg har det egentlig meget godt - er ikke vildt besværet af min mave, men jeg har den sidste uges tid døjet med en virus, som ikke helt vil slippe.
Jeg har ikke de vilde gener ud over plukkeveer - dem har jeg så til gengæld også haft rigtig mange af.
Men jeg nyder at være gravid, og jeg glæder mig til at møde vores prinsesse
Jeg har mærket liv hver dag siden 17+ og manden har kunnet mærke hende siden 19+.

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Karla skriver:

Det lyder til du har en skøn graviditet indtil videre

Jeg er 31+0 i dag, med en lille pige. Det er vores første barn.
Jeg har det egentlig meget godt - er ikke vildt besværet af min mave, men jeg har den sidste uges tid døjet med en virus, som ikke helt vil slippe.
Jeg har ikke de vilde gener ud over plukkeveer - dem har jeg så til gengæld også haft rigtig mange af.
Men jeg nyder at være gravid, og jeg glæder mig til at møde vores prinsesse
Jeg har mærket liv hver dag siden 17+ og manden har kunnet mærke hende siden 19+.

Ja det har jeg skam også, jeg glæder mig også til at møde vores lille prins Det er også vores første barn

Det lyder da også til du har en dejlig graviditet , det altid hyggeligt at mærke liv synes jeg

Anmeld

27. september 2013

Sabone

God idé med sådan en tråd!!

Jeg er 34+2 med vores første barn - også en dreng

Jeg er begyndt at være meget øm over skambenet og i lænden, men ellers har jeg haft en super god graviditet, dog med en del halsbrand, men det kunne nogle piller fikse

Jeg var langt henne før, jeg kunne mærke liv (23-24 uger), men det gjorde så, at man mand kunne være med fra start  

Vi blev gift d. 7. september, hvor jeg var 31+ henne og havde et fantastisk dejligt bryllup..

Alt i alt har det været 8 super fantastiske og dejlige måneder! 

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Sabone skriver:

Jeg er begyndt at være meget øm over skambenet og i lænden, men ellers har jeg haft en super god graviditet, dog med en del halsbrand, men det kunne nogle piller fikse

Jeg var langt henne før, jeg kunne mærke liv (23-24 uger), men det gjorde så, at man mand kunne være med fra start  

Vi blev gift d. 7. september, hvor jeg var 31+ henne og havde et fantastisk dejligt bryllup..

Hvor lyder det da bare super skønt, og tillykke med bryllupet

Jeg synes egentlig bare tiden går meget langsom, alle jeg ser er over 30 uger henne,, hehe men dejligt du har det godt

Anmeld

27. september 2013

Sabone

Michelle21 skriver:

Hvor lyder det da bare super skønt, og tillykke med bryllupet

Jeg synes egentlig bare tiden går meget langsom, alle jeg ser er over 30 uger henne,, hehe men dejligt du har det godt

Tak skal du have

Sådan havde jeg det også.. Synes der var umådelig lang vej, da jeg var 20 uger henne og nu er jeg så langt Tiden går jo alligevel, selvom den føles lang Det er bare med at have en masse gøremål - så længe kroppen kan være med

Anmeld

27. september 2013

Michelle21

Sabone skriver:

Tak skal du have

Sådan havde jeg det også.. Synes der var umådelig lang vej, da jeg var 20 uger henne og nu er jeg så langt Tiden går jo alligevel, selvom den føles lang Det er bare med at have en masse gøremål - så længe kroppen kan være med

ja det tænker jeg også, jeg skal til eksamen 16. december og har termin 30 januar

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Jeg starter gerne selv:

Håber nogle Vil være med

Hyggelig tråd

Jeg er i dag 13+0 efter min nye termin. Var til Nakkefoldsskanning i onsdags og det gik helt perfekt, så er super glad
Mærker ikke så meget til babyen endnu, ud over at jeg stadig døjer med kvalme og nogle gange lidt smerter i maven
Glæder mig super meget til at maven begynder at vokse, og til jeg skal mærke liv. Er begyndt at købe det første graviditetstøj, det er smadder hyggeligt.
Jeg læser på uni i Aarhus, og skal i praktik her fra 7. oktober, så er spændt på hvordan det går med maven og kvalmen.

Og det er vores første barn

Anmeld

27. september 2013

Tulipan

Sabone skriver:

Tillykke med brylluppet, det må have været en stor oplevelse at blive gift som gravid?
Det lyder lækkert at du har haft en skøn graviditet

Anmeld

27. september 2013

DianaRJS

Michelle21 skriver:

Jeg starter gerne selv:

Håber nogle Vil være med

jeg er 28+6 med 3 og 4 barn, som er en lille prins og en lille prinsesse.....

Jeg har desværre rigtig mange gener i denne graviditet, bækkenløsninger, sure opstød halsbrand, kaster op som en i pokker, og forhøjet levertal hvilket har givet graviditets kløe, udover det er der jo 2 så er allerede nu temmelig besværret af maven, enten vælter vi et eller andet eller også går man bare ind i alting ;P

men når det så er sagt nyder jeg nu stadig at være gravid og glæder mig til de 2 små kommer om ca 9 uger

derudover har jeg stort set lige været til vækstscanning hvor alt bare var super som lægen besked det var der 1kg sukker og 1166g prinsesse flow var fine og samme med fostervand, så det er bare super dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.