Hvordan går det med jer der er gravide? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Hvilken farve er det??

denne her,
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

denne her,

Okay, er det også med det stel?

Anmeld

28. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Okay, er det også med det stel?

ja det er det, har ikke en dyt forstand på de forskellige stel, men det skulle være det classic stel, og blev ringet op at de havde lavet sorte fælge på hjulene og skiftet det gamle styr ud med et af gummi, så den skulle være nøjagtig som den på billedet.

Anmeld

28. september 2013

Oxydatiion

Michelle21 skriver:

Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ?

Jeg starter gerne selv:

Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..

Håber nogle Vil være med

Jamen jeg vil da også være med så

Jeg er 41+3 idag, og det er mit andet barn som er en frisk lille pige på omkring 3700gram Jeg har i forvejen en søn på snart 3 år

Jeg går egentlig bare og venter på at fødslen går igang, for ellers skal jeg nok have et kejsersnit her i starten af næste uge. Da jeg fik kejsersnit sidste gang, tør de ikke at sætte mig igang og det er jeg lidt øv over Har haft en ret nem graviditet i forhold til den første, har kun taget 2kg på, hvilket vil sige at jeg har tabt mig igennem graviditeten, og det er jeg super glad for. Da jeg ventede min søn tog jeg næsten 40 kg på Så nu går jeg bare pænt utålmodigt og venter på at hun melder sin ankomst

Anmeld

28. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

ja det er det, har ikke en dyt forstand på de forskellige stel, men det skulle være det classic stel, og blev ringet op at de havde lavet sorte fælge på hjulene og skiftet det gamle styr ud med et af gummi, så den skulle være nøjagtig som den på billedet.

Okay, vi har så bare valgt letvægtstellet, da jeg døjer med ryggen

Anmeld

28. september 2013

Michelle21

Oxydatiion skriver:

Jamen jeg vil da også være med så

Jeg er 41+3 idag, og det er mit andet barn som er en frisk lille pige på omkring 3700gram Jeg har i forvejen en søn på snart 3 år

Jeg går egentlig bare og venter på at fødslen går igang, for ellers skal jeg nok have et kejsersnit her i starten af næste uge. Da jeg fik kejsersnit sidste gang, tør de ikke at sætte mig igang og det er jeg lidt øv over Har haft en ret nem graviditet i forhold til den første, har kun taget 2kg på, hvilket vil sige at jeg har tabt mig igennem graviditeten, og det er jeg super glad for. Da jeg ventede min søn tog jeg næsten 40 kg på Så nu går jeg bare pænt utålmodigt og venter på at hun melder sin ankomst

Puha det var da også lidt over tid hehe  

Men sender en masse ve støv..

Held og lykke med fødslen

Anmeld

28. september 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Okay, vi har så bare valgt letvægtstellet, da jeg døjer med ryggen

Ved du hvor meget forskel der antal kg?? Jeg har nemlig også dårlig ryg men synes det gik fint nok med at skille denne her ad og putte i bil og samle igen.

Anmeld

28. september 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Ved du hvor meget forskel der antal kg?? Jeg har nemlig også dårlig ryg men synes det gik fint nok med at skille denne her ad og putte i bil og samle igen.

Jeg tror måske det er 1,5 kg  

Anmeld

28. september 2013

Lillepigen2

Hej med jer..

27+5 idag, og startede formiddagen med en løbetur på 6km, måtte dog gå indimellem pga. plukveer

Jeg har det godt. Havde kvalme de første 3 mdr. og er begyndt at have lidt halsbrand og øm ryg. Men motion og masser af vand kan hjælpe på dette..

Anmeld

28. september 2013

Michelle21

Lillepigen2 skriver:

Hej med jer..

27+5 idag, og startede formiddagen med en løbetur på 6km, måtte dog gå indimellem pga. plukveer

Jeg har det godt. Havde kvalme de første 3 mdr. og er begyndt at have lidt halsbrand og øm ryg. Men motion og masser af vand kan hjælpe på dette..

godt det ikke er mig ;p altså med løbeturen :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.