Michelle21 skriver:
Hej tøser, synes ikke rigtig man ser så meget om det herinde, så jeg tænkte jeg ville starte en tråd, hvordan går det med jer, hvor langt er i henne osv. ? 
Jeg starter gerne selv:
Jeg er idag 22+1 og maven vokser bare derud af, lillemanden holder sommetider fest i maven, jeg har det rigtig godt, jeg er ved at uddanne mig til massør, men ud over det går jeg bare herhjemme og ordner en masse ting til bassens værelse, ( da der skal ryddes op og rokeres rundt først) jeg er heldigvis sluppet for bækkenløsning endnu, på trods af mine 3 operationer i hoften, så det er rigtig skønt, min mand mærker også bettemanden uden på maven hele tiden..
Håber nogle Vil være med 
Jamen jeg vil da også være med så 
Jeg er 41+3 idag, og det er mit andet barn som er en frisk lille pige på omkring 3700gram
Jeg har i forvejen en søn på snart 3 år 
Jeg går egentlig bare og venter på at fødslen går igang, for ellers skal jeg nok have et kejsersnit her i starten af næste uge. Da jeg fik kejsersnit sidste gang, tør de ikke at sætte mig igang og det er jeg lidt øv over
Har haft en ret nem graviditet i forhold til den første, har kun taget 2kg på, hvilket vil sige at jeg har tabt mig igennem graviditeten, og det er jeg super glad for. Da jeg ventede min søn tog jeg næsten 40 kg på
Så nu går jeg bare pænt utålmodigt og venter på at hun melder sin ankomst 
Anmeld