Jamen jeg vil da også lige være med - har vidst stort set ikke fået oprettet nogen tråde om min graviditet siden vi var til NF for lææænge siden nu.. 
Jeg er 40+2 i dag med 2. barn, som er en lille pige(har i forvejen en søn der fylder 2 på mandag
)
Jeg har haft en rigtig nem og ukompliceret graviditet, jeg vil endda gå så langt som at sige, at den faktisk har været nemmere end første graviditet og det havde jeg ikke regnet med..
Meget få bækkensmerter, ikke særlig meget vand i kroppen og ja jeg har kunnet være der for min dejlige søn, helt som jeg plejer, hvilket jeg er rigtig taknemmelig for.. 
Nåh men nu har utålmodigheden så også meldt sig på banen her og jeg så egentlig gerne at lillesøster var ude inden weekenden er omme, selvom det sikkert nok skal nå at blive oktober før hun vil holde fødselsdag
(bare hun ikke kommer på storebrors fødselsdag, så ville jeg været ret så glad
)!
I tirsdags var jeg til mit sidste JM-besøg og lillesøster blev skønnet til 4100g, så hun ender sikkert med at blive større end storebror(4306g født 40+5) 
Håber håber håber hun kommer snart!! Selvom der indtil videre ikke er de store tegn på snarlig fødsel andet end en del plukkeveer som af og til niver lidt til om i lænden, men de varer aldrig ved..
Nåh men ellers har jeg tid til igangsættelses samtale d. 3/10, hvor der skal køres ctg og foretages en undersøgelse og så har jeg tid til igangsættelse d. 8/10, med mindre de skønner at lillesøster grundet størrelsen skal ud noget før(det tvivler jeg dog på, der er ingen der har virket specielt bekymret for hendes størrelse i og med jeg jo allerede har født en god stor baby - jeg er dog noget nervøs, for min fødsel med storebror var lang og hård, han stod skævt i bækkenet og jeg havde presseveer i 6 timer
)
Så piger, I er velkomne til at sende mig ALLLT den ve-støv i synes I selv kan undvære - det skal nok komme retur senere når I selv skal bruge det!! 
Anmeld