3 bedste og 3 værste indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Kløver

Månsson skriver:

Det er virkelig os bare guld værd.

Ja vi havde ulddragter til at sove i, i barnevognen og var bare det bedste og slyngen har være uundværlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

lycly

Jeg køber aldrig mere en combi vogn. Min søn er snart 5 mdr og kan ikke være i den!

Til min datter købte jeg en masse kjoler i str 56. SPILD af penge, det er mere synd end fint at putte så lille en baby i kjole for den krøller total rundt på dem

De bedste køb er udover de der essentielle ting: skråstol (uanset hvad sp'er siger, den er UUNDVÆRLIG), trip trap stol og flexi bath (genialt når man ikke har meget plads)

Anmeld

22. september 2013

AnonymMor

Anonym23 skriver:

Indspireret af en gammel tråd på min-mave.dk vil jeg høre om I vil skrive: 

De 3 bedste ting I købte/fik til jeres barn/børns første tid?

De 3 værste fejlkøb/gaver I fortrød/aldrig fik brugt?

Det kan være barnevogne, tøj, senge, sutter, legetøj osv, alt hvad I kan komme i tanke om 

Hilsen en der så småt er begyndt at drømme om baby-udstyr 

Vores datter er kun 3 uger og 3 dage gammel, men indtil videre er de 3 bedste køb nok : 

Autostol 

Elektronisk brystpumpe + mikroovns sterilisator 

Barnevogn 

og selvfølgelig STOFBLEER  hold nu op hvor der ryger mange af dem om dagen  vores vaskemaskine køre i døgndrift herhjemme  så NEJ man kan IKKE få for mange... jeg tror vi har 20 stofbleer og har seriøst overvejet at købe flere  

de 3 ting vi godt kunne undvære : 

Ammepude

trøjer/bluser.. ja stort set alt tøj undtaget bodyer da det er ubrugeligt til sådan en lille bebs  så vi har været ude og købe endnu flere bodyer efter fødslen da vi stort set kun bruger dem

stømper (da falder af KONSTANT ) det er meget bedre med sutsko  

Anmeld

22. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bedste:

Stofbleer i hobetal

Fleece heldragt i alle str indtil videre str 98 er den der bliver brugt nu. (til at køre i bil i fra efterår-forår og sove ude i hvis ikk man har sleebee/voksi)

babyjogger City mini (klapvogn) 

Pippi-savlesmække. De er pebrede men ALLE pengene værd de kan tage rigtig meget gylp/savl uden at gennemvæde tøjet under.  Og så holder de! Vores er to år gamle og kun et par stykker er blevet sløve i knappen. (Ud af ca 25)

værste:

bluser indtil str 80 ca. (Todelt tøj er PIS indtil de kan gå )

tynde hagesmække/savlesmække fra Bilka. De er gennemblødt med det samme.

hagesmæk uden opsamler til måltider. Det kan godt være blusen bliver reddet men så går det bare ud over bukserne i stedet for. 

Anmeld

22. september 2013

Lullaby

Bedste ting:
1. vikle. Hvorfor er der aldrig nogen der fortalte mig om den fantastiske dims da den ældste havde kolik? Zarina havde møb her for 3 uger siden og jeg smed hende i viklen, hun faldt til ro og jeg kunne stadig gøre en hel masse herhjemme. Fantastisk!
2. Kombien. Vi har en barnevogn men den bliver aldrig brugt. Den er stor og klodset og synes faktisk at kombien er nemmere. Den er mindre, kan indstilles på mange måder og der fulgte sovepose med så hun kan ligge trygt og varmt når det blæser.
3. Gåstolen. Ja fy fy.

Værste ting:
1. Ringslyngen. Hold da op hvor var det et fejlkøb,
2. Skråstolen. Brugte den aldrig.
3. Uro til sengen.

Anmeld

22. september 2013

tarkoflen

Vores bedste køb

Barnevogn, jeg går Århus tynd med den og elsker den

Ergonomisk bæresele, vores er en manduca og både Thea, hendes far og jeg elsker den! Thea falder helt til ro, når hun sidder i den og jeg har armene fri

Heldragter, ikke noget med at skilde på midten

De værste, den er straks ikke så nem, jeg tror jeg er blevet advaret godt af mine veninder, men noget jeg slet ikke har brugt er t-shirts og bluser! Heldragter og bodyer har været vejen frem her kjoler er også meget upraktisk og bliver kun brugt til særlige lejligheder

Natdragter har vi været glade for, kunne se, at en anden slet ikke havde brugt dem Thea er fra 16/4 og sov i natdragt og med et dynebetræk da det var varmt, for hun sparkede dynen af og blev kold hvis hun kun havde en body på...

Anmeld

22. september 2013

tarkoflen

Hov ammepuden fik jeg aldrig til at fungere... Jeg har prøvet to forskellige og det dur bare slet ikke for mig men jeg kender mange der er glade for deres.

Anmeld

22. september 2013

camilla10

Bedste:

barbevogn med lang liggemål

babyalarm, der ikke bipper og har en god balance, så man registrerer, at barnet er vågen, uden at han skulle græde, samtidig med at alle andre lyde ikke forstyrrede hele tiden.

babyseng, der mangler en side, så den kunne stå helt tæt op af min seng. På den måde forstyrrede han ikke min nattesøvn og jeg skulle bare række armen ud efter ham, når han skulle ammes.

nusseklude med bånd a la vaskemærker, som jeg syede selv. Til den næste syr jeg 5, da 4 er lige lidt nok.

Strækvikle.

stofbleer til gylp.

Værste: ammepude Langærmede bodyer, som vi kun brugte i den allerkoldeste tid, da vi var mest glade for 2 delte sæt.

for mange savle hagesmække. Jeg tror vi kunne have nøjes med 3.

Anmeld

22. september 2013

Happiness

Bedste

-Strækvikle

-Savlesmække - Lukas har brugt dem til han næsten var 2, og var en meget slem savler Så brugte nok 3-5 om dagen!

-Stofbleer! Købte 40, og nåede at løbe tør!! Selv om vi vaskede et par gange om ugen...

(Har valgt ikke at skrive ting som autostol, barnevogn og lignende, da jeg ser det som en selvfølge )

Værste:

- Bæresele - Brugte den stort set aldrig

- Heldragte med for mange knapper... Tog en krig at knappe både body og heldragterne... Så var det nemmere med 2 delt eller en body og bukser/strømpebukser.

(Og sjovt nok har jeg købt heldragter til den lille ny... Det er først nu jeg tænker over hvor meget jeg banede over dem Men søde er de!)

- ??? Kan ikke komme på den sidste! Men det er egentligt nok meget godt

Anmeld

22. september 2013

Vik

Bedste køb:

duniduo ( varm og giver tryghed til nyfødt)

tiny love uro( 20 min frihed til bad og morgenmad for mor

baby Bjørn ( super smart på rejser og utrøstelig baby)

2 delt tøj. Vi brugt det siden datter var 1,5 måned og det fungerede fantastisk her.

Værste køb

sutter( vi købt 5-6 forskelige slags, men vores datter ville ikke brug dem

sutteflasker( tommie tippy og dem med varme patron)

Angelcare blespand ( refil kan KUN købes i Babysam)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.