Det bedste:
voksiposen!!! Loves it. Vi købte den originale, og vi har netop solgt den, flot og fin, efter at have brugt den i næsten seks år til to børn.
En Urban jungle klapvogn, som har tre hjul og et forhjul der kan dreje. Det gør det super nem at køre med 
super nova babyalarm. fordi det er den bedste. Vores virker stadig nu efter 5 1/2 år, hvor den er blevet tabt, faldet på, transporteret et utal af gange. Køn er den ikke længere, da den er ret mishandlet, men den funker!
Strækvikle. Den er god og praktisk. I samme kategori er slungevuggen, som vi brugte meget de første fire mdr, men så kunne min søn ikke lide den længere.
Det værste:
stokke sleepi. Den var som sådan en fin seng, men meget dyr i forhold til så mange andre. Vores første søn sov aldrig i den, det gjorde nummer to heldigvis.
Sutteflasker i hobetal før fødslen, før jeg fandt ud af at drengen ikke kunne drømme om at suge i sådan en, så længe jeg havde mælk til ham.
babyalarm med kamera; hold da op noget elendigt lort der bare brugte en masse batteri.
Anmeld