Uh det afhænger af baby
Til min søn var todelte sæt værste køb/gaver, men var fantastisk til min datter og brugte det langt mere
Vores barnevogn hører i begge kategorier, elsker størrelsen og den er praktisk, desværre efter 2.5 års brug er den ved at være mere slidt end forestillet, så det er både og
Købte en dyr dækkestol til min søn, og var ret ligegyldigt, og spild da skråstolen gjorde arbejdet godt, så den blev ikke brugt så meget
Fik doodoo bamsen til vores søn, men har ikke haft effekt og ej heller på lillesøster, så hun fik ikke en selv
Nogle af de bedste anskaffelser/gaver
I dåbsgave fik vi navnetæppet fra babysam og de bliver flittigt brugt i barnevognene
Barselstæppe, det royale, strikket af børnenes farmor. Lækkert og uundværligt og ønsker begge tæpper til næste barn
Jungle uroen fra tiny love er flittig brugt til begge børn, guld værd
60 stofbleer, var så lækkert med så mange, og de bruges stadig, meget selvom børnene er 2.5 og 1.5
Vores puslepladser, har stor puslepude på 1 sal( tvilling/dobbelt ekstra stor puslepude) og har et ekstra puslebord i stuen, som har været guld værd, når de hurtigt skal have en ble, nu de er så store
Vores dobbelt klapvogn fra babyjogger (City select) alle pengene værd