3 bedste og 3 værste indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

FrkZier

Anonym23 skriver:

Tak det var nogle gode ting Jeg får et forårsbarn, så må se på om der bliver brug for natdragter 

isaak er fra 04.05 og vi har været rigtig glad for natdragter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

B&J

3bedste indkøb

1. en sækkebude han sov aldrig men når endelig han ville så gjorde han det i den

2. en meget meget tyk sengerand så han følte sig tryk i sin seng

3. en skråstol til han blev ælder kunne vi få ham til at sove i den og der efter lyfte ham over i seng.. ja vi har haft meget problemer med det møg søvn men heldig vis ikke mere

4. et puslebord der var højt med badekar i

3 værste indkøb

1. klapvogn der ikke kunne ligge hovede ned 100% så vi solgte den og købt en ny.

2. Blespand, det var spil af tid og energi hihihihiih vi puttede det direkte i skraldespanden istedet for så den gav vi væk

Anmeld

22. september 2013

Isabella_mor

top 3. good stuff.

kørepose til barnevogn (sleebee)

skyggedims til barnevogn. 

væghængt puslebord fra BRIO. 

top 3. useless stuff

hoved halefad.!! brugte det ALDRIG.

slynge.. det var et HELVEDE og det var slet ikke praktisk på noget som helst tidspunkt. 

at vi købte tøj i str. 50. for det fik vi heller aldrig brugt.. 

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

FrkZier skriver:

isaak er fra 04.05 og vi har været rigtig glad for natdragter

Jeg har termin 05.04 så skal jeg nok også bruge dem når det er tidligere

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

Anonym23 skriver:

Hvorfor har I valgt at købe 2 delt tøj så? Er det mere praktisk eller? 

Nej, det er rigtigt upraktisk synes jeg.
ved faktisk ikke hvorfor vi har valgt at købe alligevel.

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

B&J skriver:

3bedste indkøb

1. en sækkebude han sov aldrig men når endelig han ville så gjorde han det i den

2. en meget meget tyk sengerand så han følte sig tryk i sin seng

3. en skråstol til han blev ælder kunne vi få ham til at sove i den og der efter lyfte ham over i seng.. ja vi har haft meget problemer med det møg søvn men heldig vis ikke mere

4. et puslebord der var højt med badekar i

3 værste indkøb

1. klapvogn der ikke kunne ligge hovede ned 100% så vi solgte den og købt en ny.

2. Blespand, det var spil af tid og energi hihihihiih vi puttede det direkte i skraldespanden istedet for så den gav vi væk

Tak og det er da træls I har haft så mange problemer med at sove, er det blevet bedre? 

Anmeld

22. september 2013

FrkZier

Anonym23 skriver:

Jeg har termin 05.04 så skal jeg nok også bruge dem når det er tidligere

ja, tror bestemt du vil være glad for dem - også fordi det giver en god rutine, med nu skifter vi ble og får nattøj på og så godnat - selvom baby jo ikke forstår betydningen af det så det aldrig for tidligt at prøve og 'kode det sammen'

Anmeld

22. september 2013

B&J

Anonym23 skriver:

Tak og det er da træls I har haft så mange problemer med at sove, er det blevet bedre? 

meget meget beder det skiftede efter han blev 1år

efter han blev 2år har han kørt med at sove min 12 timer om natten

og nu er han 3½ og inat tog han lige en lur fra 20.00 til 8.40

Anmeld

22. september 2013

Kløver

Uh det afhænger af baby

Til min søn var todelte sæt værste køb/gaver, men var fantastisk til min datter og brugte det langt mere

Vores barnevogn hører i begge kategorier, elsker størrelsen og den er praktisk, desværre efter 2.5 års brug er den ved at være mere slidt end forestillet, så det er både og

Købte en dyr dækkestol til min søn, og var ret ligegyldigt, og spild da skråstolen gjorde arbejdet godt, så den blev ikke brugt så meget

Fik doodoo bamsen til vores søn, men har ikke haft effekt og ej heller på lillesøster, så hun fik ikke en selv

Nogle af de bedste anskaffelser/gaver

I dåbsgave fik vi navnetæppet fra babysam og de bliver flittigt brugt i barnevognene

Barselstæppe, det royale, strikket af børnenes farmor. Lækkert og uundværligt og ønsker begge tæpper til næste barn

Jungle uroen fra tiny love er flittig brugt til begge børn, guld værd

60 stofbleer, var så lækkert med så mange, og de bruges stadig, meget selvom børnene er 2.5 og 1.5

Vores puslepladser, har stor puslepude på 1 sal( tvilling/dobbelt ekstra stor puslepude) og har et ekstra puslebord i stuen, som har været guld værd, når de hurtigt skal have en ble, nu de er så store

Vores dobbelt klapvogn fra babyjogger (City select) alle pengene værd

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

Maja84 skriver:

Uh det afhænger af baby

Til min søn var todelte sæt værste køb/gaver, men var fantastisk til min datter og brugte det langt mere

Vores barnevogn hører i begge kategorier, elsker størrelsen og den er praktisk, desværre efter 2.5 års brug er den ved at være mere slidt end forestillet, så det er både og

Købte en dyr dækkestol til min søn, og var ret ligegyldigt, og spild da skråstolen gjorde arbejdet godt, så den blev ikke brugt så meget

Fik doodoo bamsen til vores søn, men har ikke haft effekt og ej heller på lillesøster, så hun fik ikke en selv

Nogle af de bedste anskaffelser/gaver

I dåbsgave fik vi navnetæppet fra babysam og de bliver flittigt brugt i barnevognene

Barselstæppe, det royale, strikket af børnenes farmor. Lækkert og uundværligt og ønsker begge tæpper til næste barn

Jungle uroen fra tiny love er flittig brugt til begge børn, guld værd

60 stofbleer, var så lækkert med så mange, og de bruges stadig, meget selvom børnene er 2.5 og 1.5

Vores puslepladser, har stor puslepude på 1 sal( tvilling/dobbelt ekstra stor puslepude) og har et ekstra puslebord i stuen, som har været guld værd, når de hurtigt skal have en ble, nu de er så store

Vores dobbelt klapvogn fra babyjogger (City select) alle pengene værd

Tak det var en masse ting 

Hvad betyder det at barseltæppet er det royale?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.