Miin'Baby'Mus skriver:
Nu har jeg lige læst nogle af kommentarene igennem inden jeg svarede 
3 bedste ting:
-Avent babyalarm - vi har aldrig haft problemer med vores
Og den er super hyggelig med både natlys og musik.
- Barnevogn selvfølgelig 
- Stofbleer, maaaaaaasser af stofbleer
- Kravlegård. Alle folk er så begejstrede når de besøger os, de kan nemlig se hvor meget gavn vores datter har af vores kravegård. Den er fuld af sjove ting og den har helt klart været med til at fremme hendes motorik da hun har noget at tage ved i. Hun ELSKER at være nede i den og så er det også nemmere lige at kunne støvsuge eller andet 
3 værste ting:
- Almidelige pusletaske. Den er simpelthen for lille hvis man både skal have mad, bleer, tøj, legetøj osv med, så jeg har været ude og købe en kæmpe taske
- Trøjer. Vores datter havde nemt ved at holde varmen, så det var simpelthen synd hvis hun både skulle have en body og en trøje på - jeg køber kun bodyer næste gang
- Natdragter med fødder - hold op de hurtig blev stramme i længden, skulle konstant skifte dem ud. Og hvis de ikke var for lange så svømmede hun i dem og benen kom, i løbet af natten, de forkerte steder hen. Armen et gedemarkede altså.
Men nu kan jeg se at folk ikke vil anbefale hverken hoved- halefad eller blespand. Vi bruge begge vores og har altid gjort det. Jeg foretrækker helt klart skumklude fremfor vådservietter og blespanden er luftsikker så der ikke lugter af baby**** alle vegne - helt klart nemmere lige at have en blespand ved siden af end at skulle ud i køkkenet hver gang - og den skraldespand er jo ikke lugtsikker 
Det med natdragter, vil du så have nogle uden fødder, sparker de så ikke strømperne af?