3 bedste og 3 værste indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2013

camilla10

Anonym23 skriver:

Okay tak Vil du så anbefale det fra de helt små størrelser, eller er det lidt større du tænker todelt er det bedste?
Ved godt det er individuelt, men ved jeg ikke kan holde mig tilbage fra at købe det meste inden den bliver født, så derfor er det rart at få lidt hjælp til hvad der er bedst fra jer der har prøvet det

I str. 50 har jeg et par sparkedragter, som jeg har tænkt mig at bruge til lillesøster, fordi det kun drejer sig om 14 dages tid, inden næste størrelse skal i brug. Men hvis jeg skulle have været ud og købe, ville jeg have købt to delt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2013

Happiness

Anonym23 skriver:

Tak for input
Du ville hellere have en body og så todelt ovenpå end en body med en heldragt ovenpå som jeg forstår dig?

Ja. Det har fungeret fint her. Jeg fik spat af alle de knapper

Anmeld

26. september 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym23 skriver:

Gode ting du kommer med
Det med natdragter, vil du så have nogle uden fødder, sparker de så ikke strømperne af?

Jo det gør de, men der er stor forskel på strømper  Jeg har fundet ud af hvilke strømper der sidder fast og hvilke der ikke gør - nogle er ekstremt løse og så falder de jo selvfølgelig af, og ellers så er der futter som de kan få på. Vi havde små strik-futter med snor i, så de kunne bindes fast på vores datter 

Anmeld

27. september 2013

Ciss

3 bedste:

- MMEdoseringsboks (ved ikke lige, hvad den hedder i virkeligheden. Den har tre rum, hvor man kan måle rigtig mængde pulver op hjemmefra og så stikke i tasken, når man skal nogen steder.). Ekstremt praktisk!

- Moby wrap! Ved ikke, hvad jeg skulle have gjort uden den...

- Forede fodposer. Genialt fodtøj, før de begynder at tage særlig mange skridt selv.

3 værste:

- Pilotdragt i str 56. Den var helt ubrugelig. I starten var barnet for lille og forsvandt totalt i den, og da den passede bedre i størrelse var den bare for upraktisk. Den slags er virkelig ikke anvendeligt, før barnet vil krybe rundt for egen kraft.

- Pudder (Det blev bare aldrig brugt)

- Babyfinsko. Jeg havde slet ikke hjerte til at putte min babys fine, bløde fødder ned i stive sko.

Anmeld

5. oktober 2013

Sue Bergmark

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.