3 bedste og 3 værste indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

M&N

De bedste køb til baby:

1: SLYNGEVUGGEN! Fra Natures Sway. Vi købte først Leander vuggen, men den var bare så upraktisk om natten da jeg ammede. Denne er helt klart vores bedste køb til Malucca! Den var alle pengene værd og vi anbefaler den til alle!

2: Vores tykke sengerand. Den er bare super god!

3: Den originale voksipose, vi købte den ret sent, men efter Malucca voksede ud af sin lift, var denne bare det åbenlyse valg! Den er super, når vi bor på 3.sal uden elevator og hun falder i søvn i barnevognen.

De dårligste køb til baby:

1: Kravlegården. Vi købte den i bedste mening. Vi havde 2 små hunde (nu kun 1) og hun ligger aldrig i den. Vi brugte den mest da hun var helt lille og ikke kunne så meget end at ligge på maven og holde hovedet, eller da vi stillede hende i sin lift nede i.

2: Trøjer og kjoler. Det dur altså bare ikke! Her holder heldragter, bodystockings og leggings!

3: Altan barnevognen, men det er 50/50, da vores altan er vendt den forkerte vej - så vi har morgen og formiddag solen, så det er stegevarmt, så vi har slet ikke brugt den. Men nu hvor det begynder at blive koldt og skyet, så er den et oplagt valg, og så tror jeg den er rigtig god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2013

Tulipan

emma7 skriver:

Bedste køb:

1. vugge

2. stofbleer

Værste køb:

1. hoppegynge brugt 2 gange

2. orginal voksipose brugt kun 2 mdr

3. ammeindlæg 5 pakker / brugt kun 1 pakke

Næste gang:

Købe ikke to delt tøj str 62 og 68. Min søn har brugt str 56 og str.68. Str 62 brugt max.3 uger.

Og heler ikke mere trøje og cowboybukser.

Tak for svar
Du mener man skal springe størrelser over når man køber tøj fordi de vokser for hurtigt?

Anmeld

24. september 2013

Tulipan

LuLy skriver:

Jeg køber aldrig mere en combi vogn. Min søn er snart 5 mdr og kan ikke være i den!

Til min datter købte jeg en masse kjoler i str 56. SPILD af penge, det er mere synd end fint at putte så lille en baby i kjole for den krøller total rundt på dem

De bedste køb er udover de der essentielle ting: skråstol (uanset hvad sp'er siger, den er UUNDVÆRLIG), trip trap stol og flexi bath (genialt når man ikke har meget plads)

Er sp'er imod skråstole? Hvorfor?

Anmeld

24. september 2013

Tulipan

Bedste:

Stofbleer i hobetal

Fleece heldragt i alle str indtil videre str 98 er den der bliver brugt nu. (til at køre i bil i fra efterår-forår og sove ude i hvis ikk man har sleebee/voksi)

babyjogger City mini (klapvogn) 

Pippi-savlesmække. De er pebrede men ALLE pengene værd de kan tage rigtig meget gylp/savl uden at gennemvæde tøjet under.  Og så holder de! Vores er to år gamle og kun et par stykker er blevet sløve i knappen. (Ud af ca 25)

værste:

bluser indtil str 80 ca. (Todelt tøj er PIS indtil de kan gå )

tynde hagesmække/savlesmække fra Bilka. De er gennemblødt med det samme.

hagesmæk uden opsamler til måltider. Det kan godt være blusen bliver reddet men så går det bare ud over bukserne i stedet for. 

Fedt med lidt anmeldelser på hagesmække Så ved jeg hvad jeg ikke skal købe

Anmeld

24. september 2013

Jixzi

mine børn har været flaskebørn,

mit værste køb var en flaskevarmer.

Bedste køb var en termokande.

hvordan skulle jeg dog klare mig uden  

Anmeld

24. september 2013

Loa

Bedste:

Stofbleer - man kan ikke få for mange

Pippi hagesmække - super gode og fine i mange farver og med navn/tekst på

Lille kurvevugge med hjul - super god at putte i, og køre mellem stuen og soveværelset

Værste:

Hovedhale fad - aldrig brugt det

Bæresele - fungerede slet ikke hos os

Kravlegård - brugt meget lidt

Anmeld

24. september 2013

Susje

Anonym23 skriver:

Indspireret af en gammel tråd på min-mave.dk vil jeg høre om I vil skrive: 

De 3 bedste ting I købte/fik til jeres barn/børns første tid?

De 3 værste fejlkøb/gaver I fortrød/aldrig fik brugt?

Det kan være barnevogne, tøj, senge, sutter, legetøj osv, alt hvad I kan komme i tanke om 

Hilsen en der så småt er begyndt at drømme om baby-udstyr 

Bedste:
Uld ammeindlæg
Stofbleer
Savlesmækker
Stor ammepude
Strikkede tæpper
Lille spøgelseslampe fra IKEA vi har tændt om natten

Værste:
Ringslynge (opgav simpelthen at finde ud af den, tilgengæld har jeg været glad for mine to strækvikler )
Tudekop
Skråstol (vi har ikke været gode til at bruge den, den står egentlig bare og fylder)

Anmeld

24. september 2013

FrkZier

Anonym23 skriver:

Indspireret af en gammel tråd på min-mave.dk vil jeg høre om I vil skrive: 

De 3 bedste ting I købte/fik til jeres barn/børns første tid?

De 3 værste fejlkøb/gaver I fortrød/aldrig fik brugt?

Det kan være barnevogne, tøj, senge, sutter, legetøj osv, alt hvad I kan komme i tanke om 

Hilsen en der så småt er begyndt at drømme om baby-udstyr 

ORV og min strækvikle! - UUNDVÆRLIG!!!

det er GULD værd at have frie hænder, specielt de første par måneder hvor bebs VIL være tæt på dig, og ikke får synderligt meget ud af at ligge på legetæppe mens mor laver frokost.

bæresele

vikle/slynge

Anmeld

24. september 2013

KTP86

3 bedste ting 

Skråstol

Nullerklude

Tyk sengerend

3 værste ting 

Hovedhalefad

Babysko

En blød barnevogn

Anmeld

24. september 2013

lycly

Anonym23 skriver:

Er sp'er imod skråstole? Hvorfor?

Fordi den jo på ingen måde fremmer motorikken. Men så længe man ikke har ungen siddende i den i al dens vågne tid, så går det nok Jeg bruger den når jeg er alene og skal i bad eller lave mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.