Hej,
Jeg ved godt at der er rigtigt mange indlæg, men jeg er helt påvirket over din historie. Min søster mistede også sin nyfødte datter (få timer efter fødslen) og det er virkeligt hårdt at lære at leve med dette (jeg skriver med vilje ikke 'komme over', for det gør du nok aldrig). Hendes datter døde som årsag af læge-fejl.
Nu - 14 år senere - går hun stadigvæk til psykolog og arbejder med tabet.
Jeg tror ikk man skal undervurdere af et dødfald på den måde (hvilket du heller ikke gør), men det kan kræve lidt overbevisning ift. lægerne at få psykologhjælp/indlæggelse eller hvad det nu skal være. Derfor synes jeg du skal lade din forlovede tage teten på den her projekt, og erkende at du har oplevet den største sorg et menneske kan komme igennem.
Desuden synes jeg du skal kontakte det sygehus hvor Naja var indlagt og evt høre om de vil støtte psykolog-timer, når nu Najas dødsfald var påvirket af den maskine hun var tilkoblet, som sygehuset har ansvaret for. Det kan jo være, at du kan opnå betalt psykologhjælp, når nu sygehuset (sådan om jeg har læst det på din profil, men jeg kan tage fejl) har et medansvar.
Anmeld