I morgen ringer du til lægen, eller din mand gør.
Der skal bankes i bordet nu. Du skal have nogen redskaber fra en professionel som du kan bruge i din sorgbearbejdelse. Jeg ville bede om en psykiater. De koster ikke penge, og kan give mange gode redskaber at arbejde med.
Alle kort skal ligges på bordet, alt om din angst, alt hvad som har fulgt med efter jeres datters død. Selv de mindste ting, søvnløse nætter, evt tvangstanker (skræmmende, vi har dem alle, de udvikles oftest bare først ved ulykker) måske psykoser, angst for andre mennesker, busser, knive, støj, hvad du eller din mand nu kan huske. ALT skal med, for det er noget som der skal handles på.
kan se en skriver du ikke skal vælge indlæggelse fordi der er risiko for at kommunen holder ekstra øje med dig...
Det har jeg ALDRIG oplevet. Jeg var indlagt på psykiatrisk kun 2 1/2 år inden min datter er født. Og jeg har ALDRIG haft kommune, eller sp på nakken. Min sp var faktisk meget chokeret over hvor OBS jeg var på min psyke, og MIT ve og vel efter jeg var blevet mor, og roste mig til højt op over skyerne, netop fordi jeg havde fået så meget at arbejde med efter en indlæggelse på psykiatrisk, og var kommet utrolig langt.
Jeg håber for jer i får noget hjælp, og ellers kommer jeg satme og banker i bordet. Jeg har været nede i det sorte hul at vende, og ønsker ikke for nogen. Men hjælp skal i have nu.
Jeg håber det bedste for jer
Anmeld