ideer til mad kl 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
B&J skriver:

det er også lækkert til middagsmad

men jeg skal lige have lidt fast og lækkert til kl 10 også jeg spiser hele tiden

da jeg ventede mig havde jeg rester med som formiddagsmad da der var frokost på mit arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Noget som er godt til f.eks eftermiddag.

Noget som er godt til f.eks eftermiddag , er mandler som er ristet i ovnen. Først har de trukket i olivenolie med groft salt og timian

jamen det vil jeg så gerne lave og har købt mandlerne men har aldrig fundet en opskrift

kan du give mig en ca opskrift

Anmeld

15. september 2013

B&J

Victoria2013 skriver:

Hvad med en müslibar? Det spiser jeg tit som formiddags-mellemmåltid og det fungerer fint - jeg spiser dem fra Rema1000, de billige og helst dem med chokolade

Der er kun lige under 100 kalorier i sådan en müslibar, og jeg får i hvert fald mættet min lyst til noget sødt og lækkert samtidig med at det lige tager den lille sult

hihihi jeg er ikke lidt sulten meget sulten der for skal jeg have noget der mætter

og tror jeg vil blive dårlig af dem for der er godt med sukker i

ellers mange mange tak

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

jamen det vil jeg så gerne lave og har købt mandlerne men har aldrig fundet en opskrift

kan du give mig en ca opskrift

Du putter bare mandlerne i en skål , hælder Olivenolie over putter salt og timian i .  Vender det hele rundt lader det trække 1/2 times tid .

derefter i ovnen på 200 g. Ikke særlig lang tid . Til de får lidt farve. Vil skyde på 3-5 min 

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Du putter bare mandlerne i en skål , hælder Olivenolie over putter salt og timian i .  Vender det hele rundt lader det trække 1/2 times tid .

derefter i ovnen på 200 g. Ikke særlig lang tid . Til de får lidt farve. Vil skyde på 3-5 min 

hvor meget olie ca

og er det varmluft du bruger??

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

hvor meget olie ca

Bare 1 sjat .  De skal ikke svømme blot smørres ind  

Anmeld

15. september 2013

...,

Hvad er der i vejen med en leverpostejmad hvis det er på rugbrød ? Du behøver jo ikke komme et kæmpe lag på, kom noget agurk på i stedet for et tykt lag leverpostej

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

hvor meget olie ca

Og ja varmluft . Du må ikke hænge mig op på tiden . Plejer bare lige at holde øje som sagt skal de ikke have længe

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Bare 1 sjat .  De skal ikke svømme blot smørres ind  

nej det er jo det

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Og ja varmluft . Du må ikke hænge mig op på tiden . Plejer bare lige at holde øje som sagt skal de ikke have længe

så må jeg lade oven blive varm og skruge godt op for varmen i 5minutter ca mon så ikke det passer vi har nemlig ikke varmluft totalt gammeldags komfur hihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.