ideer til mad kl 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.303 visninger
82 svar
9 synes godt om
14. september 2013

B&J

ja nu vil jeg havde nogle gode ideer hvad spiser i kl 10

jeg har spist morgenmad kl 07 om morgen

men jeg er kommet ind i en dårlig vane der hedder rugbrød med varmleverpostej fordi de andre spiser det og ja den skal jeg godt nok ud af igen

selv om skittet smager godt

men nogle der har noget der frister eller ideer der er køleskabet på mit arbejde og det skal mætte da jeg går og står hele dagen på arbejdet og det skal kunne mætte ind til kl 12-13 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

StineL

B&J skriver:

men jeg er kommet ind i en dårlig vane der hedder rugbrød med varmleverpostej fordi de andre spiser det og ja den skal jeg godt nok ud af igen

men nogle der har noget der frister eller ideer der er køleskabet på mit arbejde og det skal mætte da jeg går og står hele dagen på arbejdet og det skal kunne mætte ind til kl 12-13 ca

Jeg spiser et stykke groft knækbrød med kylling og peberfrugt på

Anmeld

14. september 2013

B&J

StineL skriver:

Jeg spiser et stykke groft knækbrød med kylling og peberfrugt på

det lyder lækkert men jeg kan ikke særlig godt lig pålæg og jeg hader jeg ikke kan også der for den hedder rugbrød med leverpostej ÅHHH hvorfor være så kræsen

Anmeld

14. september 2013

SD21

B&J skriver:

Hvad med pastasalat med fx kylling? :-)

Anmeld

14. september 2013

B&J

SD21 skriver:

Hvad med pastasalat med fx kylling? :-)

nej det er vist ikke sundt hhihihihih

jaa jeg ved det godt jeg er skisme ikke til at gøre tilfreds men i er så søde at hjælpe

Anmeld

14. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

Rugbrød med hytteost og to skiver tomat + salt og peber uhmmm

Anmeld

14. september 2013

B&J

Mor11 skriver:

Rugbrød med hytteost og to skiver tomat + salt og peber uhmmm

åhhnej hopper snart i et mussehul kan ikke lig hytteost gav det en kæmpe chance med alt muligt men kan bare ikke lig det men tomaterne lyder lækkert

Anmeld

14. september 2013

StineL

B&J skriver:

det lyder lækkert men jeg kan ikke særlig godt lig pålæg og jeg hader jeg ikke kan også der for den hedder rugbrød med leverpostej ÅHHH hvorfor være så kræsen

Ja det gør det bare så besværligt for en selv

Jeg bager indimellem nogle grove pizzasnegle, som jeg fylder med grønsager. Jeg fryser den ned 4 stk pr pose og så spiser jeg 2 pr gang.

Hvis det skal være nemt tænker jeg fx et bægre cultura med de der musli på toppen.

Anmeld

14. september 2013

sne190810

Æggemuffins?

Anmeld

14. september 2013

B&J

StineL skriver:

Ja det gør det bare så besværligt for en selv

Jeg bager indimellem nogle grove pizzasnegle, som jeg fylder med grønsager. Jeg fryser den ned 4 stk pr pose og så spiser jeg 2 pr gang.

Hvis det skal være nemt tænker jeg fx et bægre cultura med de der musli på toppen.

jaa det over jeg også om det skal være noget yoghurt med et eller andet..

det er fordi jeg skal tænke på mine protiener og tænke på noget jeg kan lig og noget jeg kan spise på 15minutter

for middag hedder rugbrød med skinesalat og grønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.