ideer til mad kl 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

B&J

DianaRJS skriver:

her plejer vi få et stykke knækbrød eller noget frugt

jaa men det er mere igen hvad jeg skal have på. jeg er så kræsen og jeg HADER DET!

men jaa det hjælper ikke noget desværre jeg må leve med det og finde ud af hvad der er sundt på en god måde uden pålæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Mother-love

Hvad med en gang salat med kylling. Og evt. Et stykker groft brød til?

Anmeld

15. september 2013

B&J

Havanagila skriver:

Hvad med en gang salat med kylling. Og evt. Et stykker groft brød til?

det lyder lækkert men må indrømme gider ikke lave det hver morgen..

sorry men tak for den lækkere ide den vil jeg heller bruge i weekenden

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

ja nu vil jeg havde nogle gode ideer hvad spiser i kl 10

jeg har spist morgenmad kl 07 om morgen

men jeg er kommet ind i en dårlig vane der hedder rugbrød med varmleverpostej fordi de andre spiser det og ja den skal jeg godt nok ud af igen

selv om skittet smager godt

men nogle der har noget der frister eller ideer der er køleskabet på mit arbejde og det skal mætte da jeg går og står hele dagen på arbejdet og det skal kunne mætte ind til kl 12-13 ca

Skyr med frugt

knækbrød med banan

grov bolle

gulerød i stave

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Skyr med frugt

knækbrød med banan

grov bolle

gulerød i stave

hihihi men skulle tro du kender mig

fordi det er lige alle de ting der er nemme og super gode tak søde... det må jeg skifte imellem gode gode ting taak

Anmeld

15. september 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
B&J skriver:

men jeg er kommet ind i en dårlig vane der hedder rugbrød med varmleverpostej fordi de andre spiser det og ja den skal jeg godt nok ud af igen

men nogle der har noget der frister eller ideer der er køleskabet på mit arbejde og det skal mætte da jeg går og står hele dagen på arbejdet og det skal kunne mætte ind til kl 12-13 ca

jeg er ikke særlig glad for madpakker med brød, så jeg har altid lavet lidt råkostsalat eller taget rester fra aftensmaden med.

Anmeld

15. september 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

jeg er ikke særlig glad for madpakker med brød, så jeg har altid lavet lidt råkostsalat eller taget rester fra aftensmaden med.

det er også lækkert til middagsmad

men jeg skal lige have lidt fast og lækkert til kl 10 også jeg spiser hele tiden

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

fordi det er lige alle de ting der er nemme og super gode tak søde... det må jeg skifte imellem gode gode ting taak

ha ha det er bare de ting jeg ville spise

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

Noget som er godt til f.eks eftermiddag.

Noget som er godt til f.eks eftermiddag , er mandler som er ristet i ovnen. Først har de trukket i olivenolie med groft salt og timian

Anmeld

15. september 2013

Victoria2013

B&J skriver:

Hvad med en müslibar? Det spiser jeg tit som formiddags-mellemmåltid og det fungerer fint - jeg spiser dem fra Rema1000, de billige og helst dem med chokolade

Der er kun lige under 100 kalorier i sådan en müslibar, og jeg får i hvert fald mættet min lyst til noget sødt og lækkert samtidig med at det lige tager den lille sult

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.