ideer til mad kl 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2013

B&J

Mimic skriver:

normalt er de fint friske igennem 3-4 dage

nåå jamen så er der jo ingen problemer er det i skabet eller køleskabet???

luner du dem når de har været kolde eller??

ja undskyld alle de spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2013

Mimic

B&J skriver:

nåå jamen så er der jo ingen problemer er det i skabet eller køleskabet???

luner du dem når de har været kolde eller??

ja undskyld alle de spørgsmål

i køleskabet

jeg plejer at spise dem kolde men apple pie muffins er gode hvis man liige giver dem 10 sek i mikroovnen

jeg har som regel en gaffel med da de godt kan være lidt snaskede

Anmeld

15. september 2013

B&J

Mimic skriver:

i køleskabet

jeg plejer at spise dem kolde men apple pie muffins er gode hvis man liige giver dem 10 sek i mikroovnen

jeg har som regel en gaffel med da de godt kan være lidt snaskede

jamen fantastisk det skal bare prøves har ferie i 14 dage så nu skal det prøves også skal jeg se om de kan fryses for det er jo også en lækker haps lige til mad lidt sent

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

det er tvungen ferie fra kommunen side inden jeg skal starte som officel løntilskud her den 1 okt

Lyder ikke som et ønske . troede helst kommunen så man ikke holdte ferie I deres system

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Lyder ikke som et ønske . troede helst kommunen så man ikke holdte ferie I deres system

nej jeg fik at vide da jeg kom på arbejde at jeg skulle have flere i 14 dage stod sådan her og spurgte hvorfor men fik endelig ikke svar men det var inden jeg skulle starte

men ja får det bedste ud af det jeg kan men puhh det bliver hårdt at starte igen efter 14 dage

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

nej jeg fik at vide da jeg kom på arbejde at jeg skulle have flere i 14 dage stod sådan her og spurgte hvorfor men fik endelig ikke svar men det var inden jeg skulle starte

men ja får det bedste ud af det jeg kan men puhh det bliver hårdt at starte igen efter 14 dage

Havde kommunen ikke informeret dig

du må nyde de 14 dage inden det går rigtigt løst. Det er da heller ikke det værste med ferie

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Havde kommunen ikke informeret dig

du må nyde de 14 dage inden det går rigtigt løst. Det er da heller ikke det værste med ferie

nej jeg fik at vide af hende min leder der er at om jeg ville have ferie fordi det syntes hun da jeg skulle hvis jeg ville... så bare mærkeligt på hende øhhh ferie du mener lige...

også fik jeg at vide det havde kommunen sagt.... så måtte jeg jo ringe og høre hvad det var for noget og jo de havde givet mig ferie i 2uger

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

nej jeg fik at vide af hende min leder der er at om jeg ville have ferie fordi det syntes hun da jeg skulle hvis jeg ville... så bare mærkeligt på hende øhhh ferie du mener lige...

også fik jeg at vide det havde kommunen sagt.... så måtte jeg jo ringe og høre hvad det var for noget og jo de havde givet mig ferie i 2uger

Har du ikke holdt sommerferie ? Måske de havde tænkt det var tiltrængt. 

Anmeld

15. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Har du ikke holdt sommerferie ? Måske de havde tænkt det var tiltrængt. 

jo havde da uge 28-29-30 så trænger til ferie nææææ og er skisme trist når ingen andre har ferie

Anmeld

15. september 2013

bøllen

B&J skriver:

jo havde da uge 28-29-30 så trænger til ferie nææææ og er skisme trist når ingen andre har ferie

Ok det er da mystisk så 

kan godt følge dig . Sådan er min kedelige hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.