ideer til mad kl 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

B&J

sne190810 skriver:

Æggemuffins?

smager de gode kolde???

jeg har faktisk overvejet at skulle lave dem for de er jo møg sunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

SD21

B&J skriver:

nej det er vist ikke sundt hhihihihih

jaa jeg ved det godt jeg er skisme ikke til at gøre tilfreds men i er så søde at hjælpe

Hvorfor er det ikke sundt? :p
Når jeg laver pastasalat, bruger jeg rød peber, salat, pastaskruer, syltede hvidløg, soltørrede tomater, almindelige tomater, feta og champignoner :-)

Anmeld

14. september 2013

SD21

B&J skriver:

smager de gode kolde???

jeg har faktisk overvejet at skulle lave dem for de er jo møg sunde

De smager godt, hvis man ikke har haft omgangssyge efter at have spist dem ;-) hahahaha

Anmeld

14. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

åhhnej hopper snart i et mussehul kan ikke lig hytteost gav det en kæmpe chance med alt muligt men kan bare ikke lig det men tomaterne lyder lækkert

Hahaha! Kræsenpind!! så bare en alm tomatmad? hvis det skal være proteinrigt, hvad så med en æggemad? Eller noget salat med æg og tun. Eller når du nu har køleskab på arbejde, skyr/fromage frais med frugt/bær eller acaciehonning?

Anmeld

14. september 2013

B&J

SD21 skriver:

Hvorfor er det ikke sundt? :p
Når jeg laver pastasalat, bruger jeg rød peber, salat, pastaskruer, syltede hvidløg, soltørrede tomater, almindelige tomater, feta og champignoner :-)

jaaa men det er ikke meget protien i så er det næsten sunder med en franskbrød med leverpostej for min side det mætter lige så meget og lige så lang tid desværre

Anmeld

14. september 2013

B&J

SD21 skriver:

De smager godt, hvis man ikke har haft omgangssyge efter at have spist dem ;-) hahahaha

hhiihihihi sådan nogle må jeg da prøve at bage en dag så

Anmeld

14. september 2013

B&J

Hahaha! Kræsenpind!! så bare en alm tomatmad? hvis det skal være proteinrigt, hvad så med en æggemad? Eller noget salat med æg og tun. Eller når du nu har køleskab på arbejde, skyr/fromage frais med frugt/bær eller acaciehonning?

jaaa rigtigt meget

jeg har været ude i alt det der med skyer og alt det men det er bare om jeg bliver træt af det i længden for det smager jo dejligt det kan være jeg skal til at gøre det igen så for der er jo køleskab og arbejder i frugt og grønt så ingen undskyld for frugt

Anmeld

14. september 2013

tweety2060

StineL skriver:

Ja det gør det bare så besværligt for en selv

Jeg bager indimellem nogle grove pizzasnegle, som jeg fylder med grønsager. Jeg fryser den ned 4 stk pr pose og så spiser jeg 2 pr gang.

Hvis det skal være nemt tænker jeg fx et bægre cultura med de der musli på toppen.

Kunne man måske få en opskrift-det lyder lækkert

Anmeld

14. september 2013

SD21

B&J skriver:

jaaa men det er ikke meget protien i så er det næsten sunder med en franskbrød med leverpostej for min side det mætter lige så meget og lige så lang tid desværre

Haha. Det er jo smag og behag og så kommer det jo an på om man kommer kød i ;-)

Anmeld

14. september 2013

roenlund

Jeg spiser meget modne ferskner med skyr, de skal være sådan at de er bløde og søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.