Anonym skriver:
I gennemsnit 500 om måneden til studiebøger (omkring 3000 pr semester). 250 til fitness. Cirka 200 til bus. Og så betaler jeg en sjat af på mit SU-lån, så derfor er der jo ikke meget at rutte med, hvis jeg også skal have bare en anelse til fornøjelser.
Det er så det mjeg vil gå ind og kalde for at i så kun har delvis fælles økonomi
For i min verden er su-lån, transport, og i princippet også studiebøger en fælles udgift
og burde altså ikke tages fra lommepengene... men det er sådan jeg har det, kan forstå at din kæreste er MEGET anderledes skruet sammen...
lige et enkelt spørgsmål hvordan kommer din kæreste til sit studie? bus, cykel, til fods eller bil?? og hvis der er udgifter til dette går de så også fra hans lommepenge?
Beklager at måtte sige det men, ud fra de ting du skriver syntes jeg at din kæreste lyder temmelig umoden og egoistisk... Han har et ansvar for sin familie og det inkludere altså også dig og ikke kun jeres børn...
Har så også lige set at han har solgt sin Ipad, fremfor at give den til jeres børn...fordi du ikke ville gå med til at I skulle betale ham for den af jeres fælles opsparing
syntes simpelthen det er for langt ude... han er for langt ude... ihvertfald efter min mening...
Qnuz
Anmeld