Synes i det er småligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Er det her jeg skal fortælle at han for nyligt ville sælge sin Ipad, fordi han aldrig brugte den. Sagde at jeg da godt kunne bruge den, for kunne sikkert finde mange gode apps til børnene, men så ville han have, at vores fællesopsparing skulle betale ham for Ipaden nu det var en han havde købt og så ikke ville bruge mere. Det nægtede jeg, så den er solgt til anden side.

Omg :-S er han 12 år? Synes godt nok han lyder umoden og meget pengegrisk. Forstår ikke hvordan du kan holde det ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2013

NannaRud

Jeg synes, at din mand skal løsne lidt op Det gør livet en del nemmere, hvis man ikke skal fokusere på hver enkelt lille detalje.

I kunne snakke stille og roligt om tingene, og så tage den derfra? Det kan jo være, at han ikke er klar over dine følelser
Jeg håber, I finder ud af det.

Anmeld

26. august 2013

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Helt seriøst jeg havde solgt den og så betalt det af du skylder ham. Hvis han ikke vil have du sælger den så kan han jo købe den af dig, og for de penge du så får af ham kan du så betale det du skylder haha    

Anmeld

26. august 2013

Lenats31

Her
Og hvor ville vi så stå? Manden ville stejle fuldstændig og helt sikkert ikke bare lige komme videre.

Du for sød ved ham . Jeg vil mene at hvis du skal betale for en vare, og vælger noget du synes du har penge til som dækker dit behov, men ikke hans. Så synes jeg at han selv skal betale resten. Det er jo ham der har valgt ikke! På den anden måde, bruger han jo dine penge til at dække et behov kun han har. Det synes jeg ikke er rimeligt.

eller give ham af samme skuffe næste gang i skal have en dyrere ting. Lad ham vælge en model hvorefter du vælger en som er et par tusser dyrere og se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.