Tager jeg det for personligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jamen i weekenden, er det jo samme rytme, bare med undtagelse med at hun ikke bliver afleveret i dagpleje men derimod tilbringer dagen med os... Så kan ikke se hvorfor det skulle være anderledes i weekenden?  

hun vågner jo hver dag kl. 6.00 om det er mandag eller lørdag, det gør ingen forskel?  

Men så forstår jeg ikke hvordan et barn kan blive helt slået ud af sin rytme hvis det bliver afleveret en time senere. Sorry men har ikke et så rytmesensitiv barn så prøver bare at blive klogere på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jammen havd problem ville der så være ved at aflevere hende sener 3 dage om ugen hvis det betød at dp moren måske ville komme ned på de 48 timer der er hendes arbejdstid og ikke de 55 timer hun arbejder nu?

Okay. Tror vi mister hinanden lige nu, har du læst mit svar længere oppe... 

Hun sover fra 8.00 - 9.00 hver dag og vi må IKKE aflevere efter kl 9.00 så derfor aflevere jeg hende så (tidligt) 

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Men så forstår jeg ikke hvordan et barn kan blive helt slået ud af sin rytme hvis det bliver afleveret en time senere. Sorry men har ikke et så rytmesensitiv barn så prøver bare at blive klogere på det

Læs mit svar længere oppe, der står grunden til at hun ikke bliver afleveret senere de 3 dage! Måtte jeg aflevere efter kl. 9.00 ja så havde jeg gjort det, men det må jeg ikke...  

så derfor.  

Anmeld

23. august 2013

raca

Okay. Tror vi mister hinanden lige nu, har du læst mit svar længere oppe... 

Hun sover fra 8.00 - 9.00 hver dag og vi må IKKE aflevere efter kl 9.00 så derfor aflevere jeg hende så (tidligt) 

øhhh nu forstår jeg ikke.. du skriver det andet forældre på aflevere kl 930... det er så vidt jeg ved efter 9

du skriver at dp moren har sprugt ind til morgen rotinen.. men og gerne vil havde i aflevere senere.. men dette giver jo heller ikke helt nogen mening. når hun kender de dattes formiddagsrytme og at hun sover fra 8-9  at hun så vil havde i aflevere sener men i ikke må aflevere efter 930..

jeg tror du har misforstået hendes intentioner..

Anmeld

23. august 2013

sandramor

Frk. Himmelblå skriver:

Tror bare, vi er forskellige. - Jeg har aldrig opfattet det, som nogen har sagt til mig angående mine piger som "indblanden". Jeg har bare set det som holdninger, undren, råd eller hvad der nu har passet på kommunikationen.

Ja, pligt er nok et stærkt ord, men synes i hvert fald, det ville være lidt trist, hvis man slet ikke kunne tillade sig at sige noget som dp-mor eller pædagog. 

Ja det kan jeg jo godt misunde lidt for er ret sikker på jeg ikke ville kunne se det sådan

Jooh altså selvfølgelig er det ikke sådan at feks min dp ikke må komme med sine spørgsmål.... Det må hun gerne... Men hvis jeg mener hun spørger om noget som ikke vedkommer hende eller føler hun bebrejder mig noget så får hun også pænt at vide at det ikke vedkommer hende
Men tak for interessen

Men ja sådan er vi jo da heldigvis forskellige

Anmeld

23. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Læs mit svar længere oppe, der står grunden til at hun ikke bliver afleveret senere de 3 dage! Måtte jeg aflevere efter kl. 9.00 ja så havde jeg gjort det, men det må jeg ikke...  

så derfor.  

Åh det fik jeg slet ikke med. Undskyld.
Jamen det er da mærkeligt af dp at komme med de kommentarer, når hun ved dit barn sover sin formiddagslur og det går udover senest aflevering tidspunktet.

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

øhhh nu forstår jeg ikke.. du skriver det andet forældre på aflevere kl 930... det er så vidt jeg ved efter 9

du skriver at dp moren har sprugt ind til morgen rotinen.. men og gerne vil havde i aflevere senere.. men dette giver jo heller ikke helt nogen mening. når hun kender de dattes formiddagsrytme og at hun sover fra 8-9  at hun så vil havde i aflevere sener men i ikke må aflevere efter 930..

jeg tror du har misforstået hendes intentioner..

Hov sorry, jeg mener 8.30.... der bliver den anden afleveret... For kl. 9.00 tager de ud og gå derfor.. 

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Åh det fik jeg slet ikke med. Undskyld.
Jamen det er da mærkeligt af dp at komme med de kommentarer, når hun ved dit barn sover sin formiddagslur og det går udover senest aflevering tidspunktet.

Det er præcis det jeg mener  

sorry alle misforståelserne, nogle gange skriver man så hurtigt at man måske ikke kan formulere sig ordentligt  

Og vil jo ikke skrive 10000 linier med forklaringer så det er okay i stiller spørgsmål til mit spørgsmål... 

Men har tænkt mig at tage snakken med hende næste gang ...  

Anmeld

23. august 2013

raca

Anonym skriver:

Hov sorry, jeg mener 8.30.... der bliver den anden afleveret... For kl. 9.00 tager de ud og gå derfor.. 

jeg tror simpelt hen du påligger dp intentioner hun ikke har..

altså forventer noget dåligt fra hende..

hvorfor sprugte du ikke ind til hvad hun mente, istedet for at ligge det på et internet fora.

Anmeld

23. august 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg tror simpelt hen du påligger dp intentioner hun ikke har..

altså forventer noget dåligt fra hende..

hvorfor sprugte du ikke ind til hvad hun mente, istedet for at ligge det på et internet fora.

Ja det kan da godt være jeg tager det hårdere end hun mener det, men er det ikke også det der er meningen med min tråd at finde ud af? Om jeg tager det for personligt?? Kan ikke se hvad der er forkert i at stille folk herinde det spørgsmål? Der findes da massere af lign spørgsmål herinde. Er det ikke det siden er til? Jeg udstiller hende jo ikke eller snakker grimt om hende. 

Tværtimod så står der også i mit indlæg at jeg rigtig godt kan lide hende! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.