Vores dagpleje mor har to børn lige pt, vores og en anden...
Den anden bliver afleveret kl. 9.30 fordi H'n sover længe og forældrene møder sent på arbejde..
Vores bliver normalt afleveret kl. 7.00- 7.30 da min kæreste møder kl. 7.30 og jeg selv møder i skole kl. 8.00 2 gange i ugen..
Vi har altid afleveret vores mellem 7.00 - 7.30 fordi det passer godt ind i vores rytme..
Men jeg er begyndt at blive lidt støt over vores dagplejemors ord.
Vi kommer med vores idag kl. 7.00 - Hun siger "Hvad er det i gør galt siden h*n vågner så tidligt?" - Hvorfor morgenhygger i ikke med jeres barn så i ikke skal komme så tidligt?" Jeg har det sådan lidt mærkeligt med de ting hun siger, hun får mig til at føle vi er dårlige forældre og at vi egentlig bare gerne vil aflevere vores for at blive fri for vores barn, hvilket ikke passer, men det passer bare godt ind i vores rutiner så jeg kan nå bus osv.. Hmm... Der står i vores kontrakt at hun åbner kl. 6.00- 17.00 hver dag, så hvad er problemet tænker jeg? Har hun vænnet sig til at det andet barn kommer så sent, at det er belastning at vi kommer tidligt.. For det virker sådan... 
Jeg kan skide godt lide vores dagplejemor og det samme kan vores barn, men føler bare ikke at hun taler pænt til os overhovedet!
Nogen gode råd?
Anmeld