Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg er bare evigt taknemmelig for mine to veninder. de betyder bare alt for mig.

jeg har kendt dem i mange år og det er ikke så tit vi er samlet. har også både sagt til dem og skrevet til dem efterfølgende at jeg virkelig bare elsker dem...

De er der bare altid uanset hvor lang tid i mellem der går vi snakker sammen.

men de havde jo også store planer, som jo altså ikke kan lade sig gøre kun med to mennesker.

Da jeg fandt ud af at det var rigtigt at der ikke kom flere kunne de jo sagtens se på mig at jeg var skuffet, håber virkelig bare de forstår at jeg virkelig er dem dybt taknemmelig. De er bare de bedste.

Det er guld værd med gode veninder  Hold fast i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

Faith

Det er bla. i sådanne situationer at man finder ud af hvem der er ens rigtige venner

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det er bla. i sådanne situationer at man finder ud af hvem der er ens rigtige venner

ja og åbenbart familie også... det er åbenbart ikke helt lige meget om man er hel søskende eller "bare" halv.

Anmeld

11. august 2013

Faith

Anonym skriver:

ja og åbenbart familie også... det er åbenbart ikke helt lige meget om man er hel søskende eller "bare" halv.

Det er noget fis! Ej hvor kan jeg godt forstå du er skuffet!

Anmeld

12. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Forstår godt du er skuffet, her er mine søskende ikke halve på trods af vi har hver vores biologiske far. Øv hvor fejt af dem

Anmeld

12. august 2013

Dididid

Anonym skriver:

ØV ØV ØV... sidder her efter en FANTASTISK dag med mine bedste veninder og tuder røven ud af bukserne.

kæft hvor er jeg skuffet...

det var mit polterabend idag. vi skal giftes i kirke 7-9-13 det blev annonceret for 1½ år siden at den dag skulle vi giftes. men vil nogen holde polterabend for mig?? næh nej.

manden min blev hentet af hans kammerater fra morgenen af, de har haft en fantastisk hyggelig dag (han er ikke hjemme endnu).
han er typen der ikke rigtig gider sådan noget og ville helst være foruden.

jeg derimod havde glædet mig sindsygt til denne dag. okay jeg er 29 uger gravid - men kan man ikke holde noget for det??

mine to bedste (åbenbart eneste) veninder hentede mig i eftermiddag - de gjorde alt for mig, vartede mig op, fik fodmassage, kropsmassage, lagt masker - det var SÅÅÅÅ hyggeligt..

de havde oprettet en lukket facebookgruppe hvor alle på gæstelisten (havde sent dem gæstelisten) var inviteret og folk gad ikk engang svare dem. de oprettede den i juni måned. ingen meldte tilbage og hvis de gjorde sagde de "jeg kan ikke den dag"..

jeg har to søstre, godt nok 12 og 15 år ældre end mig, men de gad ikke engang gøre noget .

Jeg burde ikke være skuffet for har haft en fantastisk dag med dem jeg virkelig holder af.

men det er jeg. jeg er FÆRDIG - føler mig virkelig pisset på..

der er inviteret 70 gæster til festen - 3 har meldt fra. brylluppet er annonceret 1½ år før.

er det mig der er mærkelig?

Kan desværre kun sige en ting: man finder hurtigt ud af hvem ens rigtige venner er når man bliver gravid eller skal fortage store beslutninger i ens liv.
De fortjener slet ikke at komme med til brylluppet selvom det er kort varsel, men at de ikke kan finde ud af at stille op til en polterabend, så kan de rende og hop. Det er jo en vigtig dag!
Men for din egen skyld, hav gode tanker og tænk hvor dejligt dine to veninder var, at give dig en uforglemmelig dag selvom den ikke bestod af så mange du havde håbet

Anmeld

12. august 2013

Miss-86

Jeg kan sagtens forstå dig.. Hvis det var mig, er jeg også sikker på jeg ville være rigtig ked af det!
Ja, dine søstre synes jeg næsten er værst at de ikke er dukket op!

Men som andre skriver, så fandt du ud af, hvem dine RIGTIGE veninder er.

Men.. Jeg synes, når du er lidt ovenpå at du skal tage en snak med dine søstre og veninder, som ikke dukkede op.. For at udtrykke dine følelser og komme ud med det.

Anmeld

12. august 2013

Betina_fra_Als

Kære dig,

Uden at have læst alle svarene, det kan jo nåes endnu, vi har kun den 12. august og brylluppet er den 7-9-13, altså en lille måned ennu, så alt kan ske.

Stort tillykke med din store dag

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig.. Hvis det var mig, er jeg også sikker på jeg ville være rigtig ked af det!
Ja, dine søstre synes jeg næsten er værst at de ikke er dukket op!

Men som andre skriver, så fandt du ud af, hvem dine RIGTIGE veninder er.

Men.. Jeg synes, når du er lidt ovenpå at du skal tage en snak med dine søstre og veninder, som ikke dukkede op.. For at udtrykke dine følelser og komme ud med det.

jeg har kun de to veninder resten er inviteret pga. deres mænd, men mine søstre

Anmeld

12. august 2013

Anonym trådstarter

Betina_fra_Als skriver:

Kære dig,

Uden at have læst alle svarene, det kan jo nåes endnu, vi har kun den 12. august og brylluppet er den 7-9-13, altså en lille måned ennu, så alt kan ske.

Stort tillykke med din store dag

tak Mine veninder havde oprettet facebook gruppe hvori mine søstre har meldt ud 11/7 at de kunne ikke hele august. BOM!.

de har jo også kun vidst det i 1½ år...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.