Maja84 skriver:
Jeg stod i nøjagtig samme situation, med en mand der ikke rigtig gider den slags og jeg var også gravid ca så langt som du. Min mand blev hentet jeg efterladt gravid med vores søn, og min familie havde så planlagt lille polterabend min man skulle ud på weekender efter, så ja han blev polterabend 2 uger i streg op til bryllup, mens jeg endte med noget hu Hej et eller andet nogle timer en hverdag af mine to søskende. Jeg er stadig skuffet og ked i dag over det
Jeg forstår dig udemærket, og har du brug for en at snakke med er du velkommen til at skrive 

tusind tak

synes godt nok det er strengt, manden har efter vi har købt hus forandret sig rigtig meget og vil helst være hjemme, ikke i byen til fester og sådan, hvor det ofte er mig der hiver i ham og siger - nu SKAL vi altså, vi er jo ikke pensionister. Elsker hans venner (drengevenner især).
han besøger ikke hans venner som han gjorde før hen, snakker i tlf med nogen af dem. Og han får den fedeste polterabend dag, som han jo egentlig havde sagt til alt og alle han ikke rigtig ønskede.
jeg har sendt gæsteliste med navne, hvem var på facebook, hvem var ikke. netop for at undgå nogen blev tilsidesat (mine veninder kan jo ikke vide hvem af hans venners kærester der er inviteret til brylluppet. og ikke EN har meldt til - selvom en af dem der skal med til brylluppet skrev kl. 21. igår aftes på facebook: "KEDER MIG". okay det er ikke en jeg har med at gøre, men hun er INVITERET TIL MIT BRYLLUP!!!
flere skulle til noget træf et eller andet hvor de bare var i en bar og drak sig fulde.
har godt nok aller mest lyst til at sige fint, vi bliver gift, og så må vi droppe festen.
har det helt skidt med at arrangere og planlægge at alle skal have en fantastisk fest og god dag, når det jo åbenbart er total ligegyldigt for dem.
der røg de 40-50.000 - på hvad? ikk engang min familie gider mig åbenbart.
Anmeld