Skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg stod i nøjagtig samme situation, med en mand der ikke rigtig gider den slags og jeg var også gravid ca så langt som du. Min mand blev hentet jeg efterladt gravid med vores søn, og min familie havde så planlagt lille polterabend min man skulle ud på weekender efter, så ja han blev polterabend 2 uger i streg op til bryllup, mens jeg endte med noget hu Hej et eller andet nogle timer en hverdag af mine to søskende. Jeg er stadig skuffet og ked i dag over det

Jeg forstår dig udemærket, og har du brug for en at snakke med er du velkommen til at skrive

tusind tak

synes godt nok det er strengt, manden har efter vi har købt hus forandret sig rigtig meget og vil helst være hjemme, ikke i byen til fester og sådan, hvor det ofte er mig der hiver i ham og siger - nu SKAL vi altså, vi er jo ikke pensionister. Elsker hans venner (drengevenner især).

han besøger ikke hans venner som han gjorde før hen, snakker i tlf med nogen af dem. Og han får den fedeste polterabend dag, som han jo egentlig havde sagt til alt og alle han ikke rigtig ønskede.

jeg har sendt gæsteliste med navne, hvem var på facebook, hvem var ikke. netop for at undgå nogen blev tilsidesat (mine veninder kan jo ikke vide hvem af hans venners kærester der er inviteret til brylluppet. og ikke EN har meldt til - selvom en af dem der skal med til brylluppet skrev kl. 21. igår aftes på facebook: "KEDER MIG". okay det er ikke en jeg har med at gøre, men hun er INVITERET TIL MIT BRYLLUP!!!

flere skulle til noget træf et eller andet hvor de bare var i en bar og drak sig fulde.
har godt nok aller mest lyst til at sige fint, vi bliver gift, og så må vi droppe festen.
har det helt skidt med at arrangere og planlægge at alle skal have en fantastisk fest og god dag, når det jo åbenbart er total ligegyldigt for dem.

der røg de 40-50.000 - på hvad? ikk engang min familie gider mig åbenbart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2013

KTP86

Når det er drejer sig om dårlige undskyldninger så ville jeg også være skuffet.

"Kan ikke hele august måned" er en af dem 

Det var da godt at du havde 2 pålidelige veninder  Men det har så sat de andre i et andet lys nu. Hvor meget veninde er der over nogen der disser dig på så vigtig en dag? Jeg er ked af det på dine vejne 

Anmeld

11. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

tusind tak

synes godt nok det er strengt, manden har efter vi har købt hus forandret sig rigtig meget og vil helst være hjemme, ikke i byen til fester og sådan, hvor det ofte er mig der hiver i ham og siger - nu SKAL vi altså, vi er jo ikke pensionister. Elsker hans venner (drengevenner især).

han besøger ikke hans venner som han gjorde før hen, snakker i tlf med nogen af dem. Og han får den fedeste polterabend dag, som han jo egentlig havde sagt til alt og alle han ikke rigtig ønskede.

jeg har sendt gæsteliste med navne, hvem var på facebook, hvem var ikke. netop for at undgå nogen blev tilsidesat (mine veninder kan jo ikke vide hvem af hans venners kærester der er inviteret til brylluppet. og ikke EN har meldt til - selvom en af dem der skal med til brylluppet skrev kl. 21. igår aftes på facebook: "KEDER MIG". okay det er ikke en jeg har med at gøre, men hun er INVITERET TIL MIT BRYLLUP!!!

flere skulle til noget træf et eller andet hvor de bare var i en bar og drak sig fulde.
har godt nok aller mest lyst til at sige fint, vi bliver gift, og så må vi droppe festen.
har det helt skidt med at arrangere og planlægge at alle skal have en fantastisk fest og god dag, når det jo åbenbart er total ligegyldigt for dem.

der røg de 40-50.000 - på hvad? ikk engang min familie gider mig åbenbart.

Nyd din fest måske du bliver overrasket, blev jeg bla af en veninde med en tale, og her bor flere også langt væk. Men jo jeg forstår godt du er skuffet, jeg nævner engang imellem for min familie og i går polerede vi min moster og havde en fantastisk dag, men nøk jeg ville gerne ha haft sådan en hyggelig fællesdag også, eller bare et eller andet. Behøver i min verden ikke være dyrt eller skrues op men bare folk viser interessen, ved mig var undskyldningen, årstiden, da vi blev gift i starten af året og så at jeg var gravid

Håber at de overrasker en af de andre weekender, det kan jo nåes endnu, måske de ikke kunne få det til at falde i hak allesammen på samme dag

Anmeld

11. august 2013

Carina:-)

Jeg skal selv giftes d. 7/9 ,men har frabedt mig polterabend.

Både fordi jeg ikke gider,men lige så meget fordi en stor del af de inv. er ramt af finanskrisen hvor deres arbejdspladser er flyttet til udlandet-Så jeg ved deres økonomi er ikke til både bryllup som jo også er en stor udskrivning for gæsterne.-Og et for mig ligegyldigt polterabend.

Men synes da du skal melde ud til dem der har skuffet dig,det der med at være sur/skuffet og så ikke fortælle de implicerede det -Gør jo at ingen kan ændre det.

Så frem med din skuffelse,og tag snakken med de personer du mener har skuffet dig face 2 face

Og glæd dig så til din bryllupsdag,er sikker på at du (og jeg) får en fantastisk dag 

Anmeld

11. august 2013

LilleLene

Anonym skriver:

er ked af det ikke kun er mig der oplever det... for det er sku slet ikke sjovt som kommende brud og føle alle skider på en og er ligeglad...

kræver jo ikke det helt vilde og da slet ikke som gravid, men der er da masser man kan lave... man føler sig virkelig trådt på og "meget værdsat"...

forstår dig godt

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg skal selv giftes d. 7/9 ,men har frabedt mig polterabend.

Både fordi jeg ikke gider,men lige så meget fordi en stor del af de inv. er ramt af finanskrisen hvor deres arbejdspladser er flyttet til udlandet-Så jeg ved deres økonomi er ikke til både bryllup som jo også er en stor udskrivning for gæsterne.-Og et for mig ligegyldigt polterabend.

Men synes da du skal melde ud til dem der har skuffet dig,det der med at være sur/skuffet og så ikke fortælle de implicerede det -Gør jo at ingen kan ændre det.

Så frem med din skuffelse,og tag snakken med de personer du mener har skuffet dig face 2 face

Og glæd dig så til din bryllupsdag,er sikker på at du (og jeg) får en fantastisk dag 

ihh hor skønt du også skal giftes der

Glæder mig til at blive gift med manden i mit liv, men planen var lidt at festen var for gæsterne (det skal holdes i en spejderhytte sådan helt afslappet), men må nok indrømme at det ikke er planlægning jeg gider lige pt.

nu skal det bare overståes (jeg har jo også kun glædet mig som et barn siden datoen blev bestemt)

lorte facebook som smider beskeder under andet i stedet for beskeder, at de ikke lige har prøvet at få fat i tlf numre og ringe rundt... at mine søtre bare melder ud - kan ikke i august.

dumme - lort - kunne nok de ord der var værre

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nyd din fest måske du bliver overrasket, blev jeg bla af en veninde med en tale, og her bor flere også langt væk. Men jo jeg forstår godt du er skuffet, jeg nævner engang imellem for min familie og i går polerede vi min moster og havde en fantastisk dag, men nøk jeg ville gerne ha haft sådan en hyggelig fællesdag også, eller bare et eller andet. Behøver i min verden ikke være dyrt eller skrues op men bare folk viser interessen, ved mig var undskyldningen, årstiden, da vi blev gift i starten af året og så at jeg var gravid

Håber at de overrasker en af de andre weekender, det kan jo nåes endnu, måske de ikke kunne få det til at falde i hak allesammen på samme dag

man kan da håbe, men mine søstre har begge meldt ud at de jo altså ikke kunne nogen weekender i august.

min ældste søster var jo til festival lign. noget denne weekend...

hader at jeg er så pisse ligegyldig i deres øjne.

Anmeld

11. august 2013

pussekat

Anonym skriver:

ØV ØV ØV... sidder her efter en FANTASTISK dag med mine bedste veninder og tuder røven ud af bukserne.

kæft hvor er jeg skuffet...

det var mit polterabend idag. vi skal giftes i kirke 7-9-13 det blev annonceret for 1½ år siden at den dag skulle vi giftes. men vil nogen holde polterabend for mig?? næh nej.

manden min blev hentet af hans kammerater fra morgenen af, de har haft en fantastisk hyggelig dag (han er ikke hjemme endnu).
han er typen der ikke rigtig gider sådan noget og ville helst være foruden.

jeg derimod havde glædet mig sindsygt til denne dag. okay jeg er 29 uger gravid - men kan man ikke holde noget for det??

mine to bedste (åbenbart eneste) veninder hentede mig i eftermiddag - de gjorde alt for mig, vartede mig op, fik fodmassage, kropsmassage, lagt masker - det var SÅÅÅÅ hyggeligt..

de havde oprettet en lukket facebookgruppe hvor alle på gæstelisten (havde sent dem gæstelisten) var inviteret og folk gad ikk engang svare dem. de oprettede den i juni måned. ingen meldte tilbage og hvis de gjorde sagde de "jeg kan ikke den dag"..

jeg har to søstre, godt nok 12 og 15 år ældre end mig, men de gad ikke engang gøre noget .

Jeg burde ikke være skuffet for har haft en fantastisk dag med dem jeg virkelig holder af.

men det er jeg. jeg er FÆRDIG - føler mig virkelig pisset på..

der er inviteret 70 gæster til festen - 3 har meldt fra. brylluppet er annonceret 1½ år før.

er det mig der er mærkelig?

hejsa
jeg tro jeg have skriv ind i gruppe på fb du her at jeg være pis at ikke nok give at hold polterabend for dig og vil sige det til min søs da at jeg vil over de ikke give lave når for dig men dejlig at 2 ven give dig man kan godt lave mere sjov med dig selv om du er gravid da

Anmeld

11. august 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
jeg tro jeg have skriv ind i gruppe på fb du her at jeg være pis at ikke nok give at hold polterabend for dig og vil sige det til min søs da at jeg vil over de ikke give lave når for dig men dejlig at 2 ven give dig man kan godt lave mere sjov med dig selv om du er gravid da

tak.

nu skal jeg i hvert fald lige bruge nogle uger på at det hele synker ned tror jeg..

jeg kan slet ikke finde ud af mine følelser lige nu.. stortuder og har gjort siden jeg kom hjem i nat, er mega skuffet, ked af det, sur, indebrændt.

så hjælper det nok ikke på hormonerne jeg er gravid.

idag kunne jeg vidst slå ihjel og aflyse det hele, så skal vidst lige have lidt tid til at komme til mig selv

Anmeld

11. august 2013

Aabye

Havde jeg nu været dig.. Så havde jeg i min tale hvis du holder sådan en takket dine to veninder der holdte en hyggelig dag for dig... Og så måske håbe at de andre fik en dårlig smag i munden..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.